مشهد 93

ساخت وبلاگ

رستوران ارهان استانبول

معرفی:رستوران ارهان از رستورانتور استانبول نوروز 98 های خوب استانبول میباشد و در محله سلطان احمد قرار گرفته است.رستوران ارهان در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و در نزدیکی آن موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه هنرهای اسلامی، ایاصوفیه کوچک و کاخ توپکاپی میباشد و مسافران و گردشگران تور استانبولتور استانبول زمستان 97میتوانند بعد از بازدید این مکان های تاریخی به رستوران ارهان رفته و از تور استانبول اسفند 97غذا های خوب آن نوش جان کنند.رستوران ارهان دارای آشپز ها و سرآشپز های حرفه ای میباشد که تمام غذا ها را با مواد غذایی خوب آماده و سرو میکند.رستوران ارهان دارای 2 فضای شیک و مدرن میباشد گردشگران عزیز به دلخواهتور استانبول میتوانند در فضای باز یا بسته این رستوران غذای خود را میل کنند.پرسنل های این رستوران نیز با روی خوش از گردشگران تور استانبول پذیرایی میکنند.غذاهایتور استانبول اسفند 97 این رستوران سبک ترکی دارند و بر روی اجاق های کوچک وتور دبی نوروز 98زیبایی سرو می شوند تا گرم بمانند.قیمت و هزینه این رستوران بسیار مناسب میباشد.

رستوران ارهان استانبول

منو رستوران:رستوران ارهان دارای منو غذاییتور آنتالیا نوروز 98 از غذاهای حلال، ترکی، آسیای میانه، اروپایی، انواع سوپ، انواع املت، انواع غذا های دریایی و استارتر میباشد.مسافران عزیز از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران ارهان از ساعت 11 صبح 12 شبتور استانبول نوروز 98 آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران ارهان استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، خیابان کلو فارر ۲۹/E

پیشنهاد ما:رستوران با فضای تمیز و شیک و بهترین غذا های که سرو میکندتور لحظه آخری استانبول این امکان را به گردشگران تور استانبول میدهد تا یک غذا خوب و لذیذ را نوش جان کنند.

رستوران ارهان استانبول

 


رستوران سانس استانبول

معرفی:رستوران سانس(şans) از رستوران هایتور کیش هتل شایگان نوروز 98 خوب استانبول میباشد و در سال 1992 ساخته شده است.رستوران سانس یک رستوران مدیترانه ای لوکس درمنطقه بشیکتاش استانبول و در یک ویلای زیبا در استانبول قرار دارد.ظرفیت رستوران 80 نفره میباشد.همچنین یک اتاق خصوصی در طبقه دومش وجود دارد که محل برقراری میهمانی های خصوصی است.این رستوران دارای فضای سرسبز میباشد که مسافران تور استانبول میتوانندتور کیش نوروز 98 در تابستان در هوای خوب در فضای باز رستوران غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.معماری این رستوران بسیار هنرمندانه است و صاحبان خوش ذوق آن، به زیبایی رستوران را دکورتور کیش نوروز 98 کرده اند و فضاهای زیبایی خلق کرده اند که از بودن در رستوران سانس بسیار لذت خواهید برد.  آشپز های حرفه ای زیر نظر سرآشپز، بهترین و لذیذترینقیمت تور کیش نوروز 98 غذاها را طبخ میکنند.در رستوران سانس، همه چیز برای داشتن لحظاتی تور کیش هتل ترنج نوروز 98بی نظیر آماده است تا مسافران تور استانبول غذاهای فوق العاده را بچشند و در مکانی لوکس کنار عزیزانشان خاطراتی به یاد ماندنی بسازند.

رستوران سانس استانبول

منو غذایی:در منو متنوع این رستوران انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی و غذای مخصوص گیاه خواران وجود دارد. قیمت این غذا ها بین 30 تا 180 لیر ترکیه است. قسمتتور کیش هتل شایان نوروز 98 های مختلف منو شامل سالاد، سوپ ، اشتها آور،‌ پیتزا و ریزوتو، ماهی،‌ غذاهای گوشتی ، دسر، بستنی و سوربتو می باشد که هرکدام طعمی خاص دارند.

ساعت کاری:رستوران سانس از ساعت 11:30 صبح تا 11:30 شب برای ناهار و شام آماده پذیراییتور کیش هتل مارینا نوروز 98 از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران سانس استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، لونت، خیابان پالمیه، خیابان هاسی آدیل

پیشنهاد ما:رستوران سانس با فصای دل تور شیراز نوروز 98نشین انتخاب مناسبی برای مسافرانی که به این شهر زیبا و تاریخی سفر میکند میباشد تا بهترین غذا ها را نوش جان کنند.

رستوران سانس استانبول


رستوران وای نات استانبول

معرفی:رستوران وای نات استانبول از رستوران های خوب این شهرهتل مشهد نوروز 98 میباشد که موقعیت مکانی خوبی دارد.این رستوران یک رستوران سنتی ترکی می باشد که درفضای سرپوشیده و دنج قرار دارد. در این رستوران غذاهای متنوع ترکی اصیل و بین المللی بسیار خوشمزه سرو می شود.سبک غذای این رستوران دریایی ، اروپایی ، ترکی ، باربیکیو ، ترکی ، غذاهای مخصوص گیاه خواران می باشد.تمام غذاهای تور هند نوروز 98رستوران وای نات، لذیذ و خوش طعم است و از تازه ترین مواد اولیه تهیه میشود.سرو غذاها بسیار هنرمندانه انجام میشود که تاثیر بسزایی در اشتهای گردشگران تور استانبول دارد.رستوران وای تور مشهد هتل درویشی نوروز 98نات دارای 2 فضای پوشیده و سرباز میباشد که مسافران و گردشگران تور استانبول میتوانند در هر جایی که میخواهند غذای خود را میل کنند.رستوران وای نات، با اینکه رستورانی بلیط مشهد نوروز 98کوچک است ولی بسیار محبوب میباشد و با غذاهای خوشمزه ای که طبخ و سرو میکند،گرشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

رستوران وای نات استانبول

منو رستوران:رستوران وای نات دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترکی، کباب ها، استیکتور کوش آداسی نوروز 98، غذاهای دریایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای مخصوص کودکان سرو می شود. در منو کافه نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها میباشد تا مسافران تور استانبول میتوانندتور دبی نوروز 98از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران وای تور چین نوروز 98نات از از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران وای نات استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، محلهتور دبی نوروز 98 سلطان احمد، خیابان پیرلوتی شماره 45

پیشنهاد ما:مسافران تور استانبول میتوانند در طول سفر به اینتور ارمنستان نوروز 98 شهر تاریخی و زیبا به این رستوران رفته و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.

رستوران وای نات استانبول

 

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : رستوران های استانبول,بهترین رستوران های استانبول,رستوران های لوکس استانبول, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 17:45

میکا مال کیش

معرفی:یکی از بزرگترین مراکز خریدبلیط کیش زمستان 97 در کیش میکا مال میباشد که در زمینی به مساحت 190 هزار متر مربع ساخته شده است.اجناس و پوشاکی که در میکا مال کیش به فروش می رسد، همه با برندهای روز دنیا می باشند که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند با خیال راحت خرید های خود را انجام دهند.میکامال کیش در ضلع شرقی جزیره واقع شده است که مساحت آن در حدود 35 هزار متر مربع می باشد و دارای 5 طبقه تجاری و 2 طبقهبلیط کیش اسفند 97 پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ این مجموعه بزرگ گنجایش حدود 1000 ماشین را دارد.امکانات بی نظیری همچون  تله‌کابین، تونل باد، سالن اسکی رو یخ، بزرگ ترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل بارانیبلیط کیش نوروز 98 و بسیاری خدمات تفریحی در کنار مغازه هایی با انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی و تله‌ کابین ساحلی، سالن پاتیناژ، مجتمع سینمایی، گلف مجازی، سرزمین عجایب، شهر بازی کودکان، دنیای اکتشاف و کارتینگ را دارا میباشدتور کیش.جتمع سینمایی میکا مال کیش مجهز بوده و فیلم های سینماییتور کیش اسفند 97 جدید را می توانید در سالن های مدرن آن در کنار خانوده ببینید. این امکانات که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در کیش و حتی منطقه ارائه می شوند، میکا مال را به مجموعه ای شگفت انگیز و جدید در این جزیره تبدیل نموده و بسیاری از گردشگران تور کیش تمایل دارند در سفرهای بعدی نیز به این تور کیش نوروز 98مکان بروند.وجود رستوران و کافه در این مرکز خرید نیز باعث شده است تا اگ گردشگران تور کیش در طول خرید کردن احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند به رستوران رفته وتور کیش نوروز 98 از لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند وتور لحظه آخری کیش خستگی را از بدن دور کنند.میکا مال یک فروشگاهی مجهز میباشد و مسافران عزیز میتوانند علاوه بر خریدن کردن لحظات شادی را نیز داشته باشند و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.طراحی فضای داخلی مرکز خرید میکا مال کیش بسیار تحسین برانگیز است و حتی افرادی را که در حرفه ی معماری هیچ گونه تخصصیتور کیش هتل شایگان نوروز 98 ندارند را حیرت زده می کند. آکواریوم بسیار زیبای میکا مال کیش که آبزیان رنگارنگتور کیش نوروز 98 و متنوعی را دارا می باشد، چشم هر بیننده ای را به سوی خود معطوف می کند.

میکا مال کیش


بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش یکی از بازارها و مراکزقیمت تور کیش نوروز 98 خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 3000 مترمربع، در 3 طبقه، در شهرک صدف جزیره کیش احداث گردیده است.بازار شارستان کیشتور کیش هتل ترنج نوروز 98 در سال 88 شروع به ساخت کرد و در سال 91 به بهره برداری رسید.تور کیش هتل شایان نوروز 98 بازار شارستان در حال حاضر با بیش از 160 غرفه، در حال فعالیت می باشد. انواع اقلام مورد نیاز اعم از خوراک و پوشاک در این بازار موجود می باشد و گردشگران تور کیش می توانند در سفر به این شهر می توانند سری به این بازارتور کیش هتل مارینا نوروز 98 بزنند.

 

بازار شارستان کیش

 

بازار شارستان کیش


مرکز خرید شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در واقع بازارچه ایستتور شیراز نوروز 98 که در سال 1381 در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در شهرك میر مهنا احداث افتتاح شد.این بازارچه یکی از مراکز خریدیست که اجناس مورد نیاز اهالی کیش و مسافران را فراهم می کند. مرکز خرید شقایق در واقع بازارچه ایست که در سال 1381 در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در شهرك میر مهنا احداث افتتاح شد.این بازارچه یکی از مراکز خریدیست که اجناس مورد نیاز اهالیهتل مشهد نوروز 98 کیش و مسافران را فراهم می کند. مرکز خرید شقایق یک مرکز خرید دو طبقهتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 در میرمهنای کیش می باشد که انواع اجناس را به قیمت ارزان می فروشند.. در واقع اینجا یکی از ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.. مرکز خرید شقایق که در نزدیکی هتل داریوش کیش قرار دارد، میتواند گزینه خوبی برای مسافران این هتل باشد.. البتهبلیط مشهد نوروز 98 علاوه بر گردشگران تور کیش، اهالی جزیره کیش هم اجناس موردتور کوش آداسی نوروز 98 نیاز خود را از این بازار میخرند.

 

مرکز خرید شقایق کیش

 

مرکز خرید شقایق کیش


مرکز خرید هایپر مارکت کیش

در خیابان فردوسی جزیره کیش هایپر تور ارمنستان نوروز 98 مارکت کیش قرار گرفته است . ساختمان این مرکز خرید در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود ۳۵۰۰ متر مربع می باشد.گردشگران و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعیتور چین نوروز 98 از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی تور هند نوروز 98، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا وتور دبی نوروز 98 بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد تور آنتالیا نوروز 98مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 


مرکز خرید پادانا کیش

معرفی:مرکز خرید پادنا کیش از مراکز خرید خوب کیش میباشد که در زمینه مبلمان با نازل ترین قیمت ها می باشد.مجتمع تجاری پادنا کیش دارای 55 فروشگاه ارائه کننده انواع تخت، تور دبی نوروز 98میز، مبلمان کلاسیک، راحتی، سروسی خواب، تشک، میز تلویزیون، بوفه و ... می باشد.به ظرافت هرچه تمام تر طراحی و ساخته اند البته چند مغازه با برندهای مبلمان ترکی وجود دارد که به نسبت کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدتی که دارند از مبلمان ایرانی از قیمت بالاتری برخور دارند.مرکز خرید پادانا در سال 1390 ساخته شده است.مرکز خرید پادنا کیش، بسیار شیک و لوکس طراحیتور دبی نوروز 98 شده و در تهویه آن از بهترین سیستم‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند.در این مرکز خرید دستگاه خودپرداز نیز برای رفاه حال گردشگران تور کیش گذاشته است.مرکز خرید پادنا کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و از ساعت 16 عصر الی 23 شب آماده خدمت رسانی به گردشگران تور کیش میباشد.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند در طول خرید در زمان گرشنگی به رستوران مرکز خرید رفته و از خوراک های دریایی، کبابی و دسرهای خوشمزه این رستوران نوش جان کنند.

مرکز خرید کیش

مرکز خرید کیش

 
 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید لوکس کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 17:17

مرکز خرید کارینا مال کیش

معرفی:مرکز خرید کارینا یکی از مراکز خرید خوبتور کیش زمستان 97 و لوکس کیش میباشد که در زمینی به مساحت 19500 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 258 غرفه میباشد و دارای بهترین برند ها را دارا میباشد.کارینا مال دارای رستوران و فست و کافی شاپ میباشد تا اگر گردشگران تور کیش اگر احساس گرسنگی و

تور کیش نوروز 98

خستگی کردند میتوانند براحتی به رستوران رفته و از غذا های لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.در تمامی طبقات پله برقی به صورت رفت و برگشت برای رفاه حال مسافران تور کیش وجود دارد.2 آسانسور شیشه ای نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت فوق العادهتور کیش خوبی دارند و مسافران عزیز میتوانند تمام اجناس مورد نیاز خود را در این مرکز خرید خریداری کنند.همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیکند.از دیگر امکانات مرکز خرید میتوان به سرویس بهداشتی، نمازخانه، فودکورت، هایپر مارکت، آسانشور، نتور کیش اسفند 97گهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، پله برقی،رستوران، خودپرداز، صندلی استراحت، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، سوپر مارکت اشاره کرد.

مرکز خرید کارینا مال کیش

موقعیت مکانی:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)،تور کیش نوروز 98 مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)

مرکز خرید کارینا مال کیش

 


بازار بساک کیش

بازار بساک کیش در زمینی به مساحت 2793 متر مربع در 4 طبقه در سال 1389 به بهرهتور لحظه آخری کیش برداری رسید. این مرکر خرید در مجتمع صدف قرار گرفته است. این مرکز تور کیش هتل شایگان نوروز 98خرید با داشتن 39 غرفه در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش می باشد.

بازار بساک کیش


بازار پادنا کیش

بازار پاردنا کیش یکی دیگر از بازارها و تور کیش نوروز 98مراکز خرید جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 13200 مترمربع در سال 1390 احداث گردید. این بازار دارای 56 غرفه نمایشگاهی و 48 واحد اداری می باشد.تور کیش نوروز 98 بازار پادنا کیش بین میدان هرمز و خلیج فارس قرار قیمت تور کیش نوروز 98گرفته است. بیشتر زمینه فعالیت این بازار مبلمان می باشد. بازار پادنا کیش دارای رستوران و پارکینگ نیز است.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا یکی از مراکزتور کیش هتل ترنج نوروز 98 خرید لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1390 ساخته شده است.لاریسا مال دارای ۸ طبقه می باشد که در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج تور کیش هتل شایان نوروز 98طبقه تجاری را شامل می شود.این مرکز خرید در میدان امیر کبیرتور کیش هتل مارینا نوروز 98 واقع شده است.مغازه ها و واحدهای تجاری مرکز خرید لاریسا مال، شامل برندهای معتبر جهانی و برند های باکیفیت ایرانی می باشدتور شیراز نوروز 98 که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این مرکز خرید تمام خرید های خود هتل مشهد نوروز 98را انجام دهند.این مرکز خرید انواع غرفه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصوتور مشهد هتل درویشی نوروز 98یری، لوازم ورزشی و همچنین رستوران، سینما، سالن کنفرانس، بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی، سالن های همایش و دفاتر اداری میباشد.مسافران و گردشگران عزیز بلیط مشهد نوروز 98تور کیش میتوانند در زمان خرید کردن اگر احساس گرسنگی کردند به رستوران مرکز خرید بروند و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.

 مرکز خرید لاریسا کیش


میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا از مراکز خوبتور کوش آداسی نوروز 98 کیش میباشد که در زمینی به وسعت 35000 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 7 طبقه، شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 واحد اتومبیل و 5 طبقه تجاری با تعداد تقریبی 800 واحد تجاری طراحی گردیده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی شامل تله کابین، جنگل بارانی، سالن اسکی رو یخ، تونل باد، آکواریوم، مجتمع سینمایی، شهر عجایب، دنیای اکتشاف، سالن پاتیناژ، دیجیتال گلف، سالن بولینگ، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی، فودکورت، هایپرمارکت میباشد تا مسافران تور کیش لحظات خوبی را سپری کنندتور ارمنستان نوروز 98.در این مجموعه تجهیزاتی مانند ماهواره مرکزی، پد هلی کوپتر و سیستم اطفاء حریق نیز وجود دارد که بسیار کارا است. مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.فود کورت این مرکز خرید باعث شده است تا در طول خرید تور چین نوروز 98اگز احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی از انواع مختلف غذاهای ایرانی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.لازم به ذکر است که بدانید مرکز خرید میکا مال کیش که مطابق با استانداردهای جهانیتور دبی نوروز 98 احداث شده، پنج درب اصلی ورودی دارد که این امر دسترسی به همهتور هند نوروز 98 نقاط این مجموعه را سهل و آسان کرده است.این سازه عظیم همچون تور آنتالیا نوروز 98نگینی در شهر خودنمایی می کند. قرارگیری این برج در کنار خلیج نیلگون فارس، چشم انداز خوش منظری را ایجاد کرده که بسیار لذت بخش است وتور دبی نوروز 98 هر روزه تعداد گردشگران به این مرکز خریدتور دبی نوروز 98 رو به افزایش میباشد.

میکا مال کیش

 
 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید لوکس کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 16:59

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از زیباترین و تور ترکیه نوروز 98جدیدترین مراکز خرید در استانبول است.از فلوریا ، میتوانید شاهد یکی از زیباترین مناظر قسمت اروپایی شهر باشیداین مرکز خرید 5 طیقه دارد که بهترین برند ها را به فروش میگذارد.سینما ، رستوران و شهربازی از دیگر امکانات این مرکز می باشد.وجود رستوران در این مرکز خرید باعث شده اگر گردشگران تور ترکیه در طول خرید احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند در رستوران مرکز خرید رفته و از غذا هایتور ترکیه زمستان 97 لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن خود دور کنند. آکوا فلوریا در کل 45000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی تور ترکیه اسفند 97برای پیاده روی با مساحت 52000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13000 متر مربع وجود دارد.گردشگران تور ترکیه در تمام روز هفته میتوانند به این مرکز رفته و تمام اجناس مورد نیاز خود را انجام دهند.از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، تور کیش هتل شایگان نوروز 98وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی تور کیش نوروز 98دنیا در این مجموعه است.از دیگر امکانات مرکز خرید در طبقات مختلف مرکز ، داروخانه ، سینما ، فروشگاه ماهی ، رستوران ، شیرینی فروشی ، فروشگاه پوشاکتور کیش نوروز 98 ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، ساعت و کتاب فروشی میباشد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی،قیمت تور کیش نوروز 98 فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

 


مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید خوب آنتالیاتور کیش هتل ترنج نوروز 98 که در سال 2006 شروع به فعالیت نموده است، مرکز خرید آلانیوم می باشد که به آن آلانیا نیز گفته می شود. در این مجموعه بیش از 200 برند روز دنیا و ترکیه فعالیت دارند و محصولانی خوب و اورجینال را به دست مشتریان خود می رسانند. در مرکز خرید آلانیوم اجناسی مانندتور کیش هتل شایان نوروز 98 پوشاک، لوازم برقی و خانگی، اسباب بازی، کیف و کفشتور کیش هتل مارینا نوروز 98، ساعت، اکسسوری ها و ... به فروش می روند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به مجموعه ورزشی و بازی مختص کودکان، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند روزی دلپذیری و خریدی عالی را در مرکز خریدتور شیراز نوروز 98 آلانیوم تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

 

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا


مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

یکی از مراکز خرید محبوب استانبول هتل مشهد نوروز 98که در منطقه بکرکوی واقع شده است، مرکز خرید کروسل می باشد که از بزرگترین مراکز خرید این شهر نیز می باشد. در این مجموعه که خانه ای برای برند های روز دنیاهتل مشهد نوروز 98 و ترکیه می باشد انواع کالاهای همچون پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، وسایل ورزشی، لوازم آرایشی و ... با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند. از امکانات این مجموعه بلیط مشهد نوروز 98می توان به رستوران، کافه، شهر بازی، سالن سینما و تئاتر، سالن های برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانن تمامی مایحتاج خود را در مرکز تور کوش آداسی نوروز 98خرید کروسل خریداری نمایند و روزی دلچسب را تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه


مرکز خرید گالریا ترکیه

 مرکز خرید گالریا ترکیه که دتور ارمنستان نوروز 98ر دهه 90 میلادی به دستور نخست وزیر وقت در منطقه آتاکو استانبول ساخته شده است، در سال 1990 به دلیل معماری متفاوت خود به عنوان بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد. در این مجموعه انواع فروشگاه های پوشاک، ساعت، کیف و کفش، عطر، لوازم برقی و خانگی، اکسسوری با برند های روز دنیا و ترکیه موجود می باشد. از امکانات مرکز خرید گالریا می توان به سالن سینما و تئاتر، بولینگ، اسکیتتور چین نوروز 98روی یخ، پارکینگ و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانندتور هند نوروز 98 خریدی لذت بخش در این مرکز خرید تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید گالریا ترکیه

 

مرکز خرید گالریا ترکیه


خیابان آتاتورک آنتالیا

یکی از مراکز خرید خوب و پر تردد شهر آنتالیاتور آنتالیا نوروز 98 خیابان آتاتورک می باشد که در منطقه ای قدیمی و تاریخی قرار گرفته است. در این خیابان فروشگاه ها و غرفه های متفاوتی وجود دارد که اجناس مختلفی همچونتور دبی نوروز 98 پوشاک، سوغاتی، اکسسوری ها، کیف و کفش و ... راتور ترکیه به فروش می رسانند. همچنین در این بازار نمایندگی برخی برند ها نیز وجود دارد. از ویژگی های این بازار می توان به کافه، رستوران و غرفه های خوراکیتور دبی نوروز 98 اشاره نمود که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند بعد از خرید خود به آنها سر بزنندتور دبی نوروز 98 و خستگی خود را بدر کنند.

 

 

خیابان آتاتورک آنتالیا

 

خیابان آتاتورک آنتالیا

 

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید لوکس ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,مراکز خرید ارزان ترکیه, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 16:36

اتوبوس دو طبقه دبی

معرفی:اتوبوس دو طبقه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا نوروز 98دبی میباشد که طبقه دوم آن سرباز میباشد و دارای 28 صندلی دارد و طبقه پایین 44 صندلی وجود دارد.این اتوبوس ها هر یک ساعت و نیم از روی مقابل مرکز خرید وافی حرکت میکند.یک مفسر صوتی در اتوبوس هم درباره جاههای مختلف این شهر برایتور دبی نوروز 98شما توضیحاتی می دهد.گردشگران تور دبی میتوانند با این اتوبوس ها به دیدن شهر بروند و تور چین نوروز 98تمام جاذبه های گردشگری شهر را بازدید کنند.به این اتوبوس ها "هاپ آن هاپ آف" نیز میگویند.اتوبوس دو طبقه هر چند دقیقه در شهر توقف میکند تا گردشگران تور دبی دیدن کنندتور دبی زمستان 97 و عمس های یادگاری خود را بگیرند. بعد از اینکه از بین بلیط های ۲۴، ۴۸ و ۷۲ ساعته این تور درون شهری یکی را انتخاب کردید لیست کاملی از جزئیات ایستگاه ها و مسیرها را به شما می دهند می توانید در هر کدام از ایستگاه ها که تمایل دارید از اتوبوس پیاده و یا سوار اتوبوس شوید و یا می توانیدتور ارمنستان نوروز 98 فقط مسیرهای دلخواه خود را انتخابتور دبی اسفند 97 کنید. اگر مسیر قرمز را انتخاب کنید به بازار طلا فروشی در دیره می روید، موزه دبی را کشف می کنید و از مناظر دیدنی اطراف خور دبی دیدن می کنید. اگر مسیر آبی را دنبال کنید به فروشگاه های بزرگ دبی مال می روید و یا در جلوی آتلانتیس، هتل پالم و برج العرب عکس های زیباتور کوش آداسی نوروز 98 می گیرید.در شب از چراغانی آسمان خراش هایتور هند نوروز 98 دبی و درخششتور دبی شهر هم لذت می برید.

اتوبوس دو طبقه دبی

اتوبوس دو طبقه دبی

 


موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامیتور دبی نوروز 98 شارجه یکی از آثار های باستانیتور لحظه آخری دبی و جاذبه های گردشگری بلیط مشهد نوروز 98تور دبی به حساب می آید, که دارای 7 نمایشگاه بزرگ می باشد و هر کدام از این نمایشگاه ها به صورت مجزا آماده معرفی آثار قرآنی, تمدن اسلامی, خوشنویسی و ... می باشند. این موزه توسط شیخ سلطان بن محمد القاسمی فرماندار شارجه در این منطقه افتتاح شد. در سفرتان به دبی امکان اینتور دبی اسفند 97 را دارید تا به بازدید از این موزه دیدنی و زیبا بروید و آثار هایتور دبی نوروز 98 دیدنی را نظاره گر باشید.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های لوکس دبی, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 16:11

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

معرفی:هتل پارما جزء هتل های 5 ستاره استانبولتور ترکیه نوروز 98 میباشد همانطور که از اسمش پیداس در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و با جاذبه های گردشگری و مراکز  خرید استانبول فاصله کمی دارد و دسترسی را برای میافسان و گردشگران عزیز تور ترکیه راحت کرده است.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه براحتی استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی مجرب و بودهتور ترکیه اسفند 97 و به زبان های ترکی، انگلیسی، روسی، فارسی، آلمانی، بوسنیایی و عربی صحبت می کنند.هتل پارما بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهند.با انتخاب این مجتمع 5 ستارهتور ترکیه زمستان 97میتوانیداقامت خوب و راحتی را تجربه کنید و لحظات شادی را در کنار خانواده خود داشته باشید.

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

امکانات هتل:روزنامه، گاو صندوق، اتاق هایتور استانبول مخصوص افراد غیر سیگاری، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، اتاق های خانوادگی، آسانسور، در تمامی مکان ها سیگار کشیدن ممنوع، سیستم تهویه هوا مرکزی، محل مخصوص افراد سیگاری، روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، میز پاسخگویی 24 ساعتهتور لحظه آخری استانبول، ثبت ورود و خروج سریع، تبدیل ارز،‌ میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، دربان، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش،‌ سالن کنفرانس، آرایشگاه، اتاق VIP، اتاق تور استانبول نوروز 98ماه عسل، رستوران با منو، بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، غذای مخصوص افراد با رژیم مخصوص،‌ اینترنت مجانی، پارکینگ،‌ سونا، سالن بدنسازی،تور استانبول اسفند 97 اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده،‌ اجاره دوچرخه، محوطه فضای سبز، تراس

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

امکانات اتاق:چای ساز/قهوه ساز، اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه، میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل پارما دارای رستورانی با فضای شیک میباشد.اینتور کیش هتل شایگان نوروز 98 رستوران بهترین غذا های  ترکی و بین المللی را سرو میکند.تمام غذا با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند و مسافران تور ترکیه میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا میدان تکسیم:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک:0.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه استانبول آتاتورک:15.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت تور کیش نوروز 98دلماباغچه:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج گالاتا:1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های خردسال:2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار ادویه:2.7 کیلومتر

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

 


هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره توم توم جزء یکی از هتلتور کیش نوروز 98 های معروف و پرطرفدار استانبول ترکیه میباشد.این هتل لوکس دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و با جاذبه های  توریستی و مراکز خرید این شهر تاریخی و زیبا فاصله کمی دارد.اتاق های لوکس هتل دارای چشم اندازی از تراس به دریای مرمره و مسجد سلطان احمد را دارند و بهترین  امکانات رفاهی را دارا میباشند.پرسنل های خوش برخورد تور کیش هتل ترنج نوروز 98هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده قیمت تور کیش نوروز 98خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل 5 ستاره دسترسی به شهر را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.هتل سوئیتز توم توم فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز تورتور کیش هتل شایان نوروز 98 ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 5 ستاره 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات هتل:تبادل ارز، مرکز تجارت، سرویستور کیش هتل مارینا نوروز 98 نگهداری کودکان، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، صرف صبحانه در اتاق، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، تعمیر و واکس  کفش، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، محل ویژه کتابخوانی، اجاره ماشین، اتاق ویژه افراد مهم، نظافت اتاق، کافی شاپ، مجهز به آسانسور، صندوق برای نگهداری اشیا  گرانقیمت، سیستم گرمایشی، سالن غذا خوری، تورهای داخلی، اتاق ماه عسل، امکان برگزاری همایش، اتاقهای عایق صدا، لاندری، خشکشویی، ریلکسیشن با ماساژ، امکان دریافت بلیط، آمادگیتور شیراز نوروز 98 پذیرش 24 ساعته، تراس، اتاق های ویژه معلولین، اتو کشیدن البسه، محیط سیگار ممنوع، ارائه خبرنامه، خدمات کپی و ارسال فکس، امکان تهیه نهار

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات اتاق:مینی بار، کمد لباسهتل مشهد نوروز 98، دراور، مبلمان ،چای ساز/قهوه ساز، تخت، تراس و بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش، اینترنت، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم تهویه،میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل توم توم دارای رستوران شیک میباشد و با غذا های ترکیتور مشهد هتل درویشی نوروز 98، سنتی، مدیترانه ای . بین المللی از مسافران و گردشگران تور ترکیه پذیرایی میکند.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:20 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه معصومیت / خیابان فرانسه:200 متر

فاصله هتل تا برج گالاتا:600 متر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:800 متر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:1 کیلومتر

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه


هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره سنت رجیس بلیط مشهد نوروز 98یکی از هتل های خوب و معروف استانبول میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و با مراکز خرید و جاذبه های توریستی  این شهر تاریخی و زیبا فاصله کمی دارد و دسترسی را برای تمام مسافران و گردشگران تور ترکیه راحت کرده است.هتل 5 ستاره سنت دارای 118 واحد اقامتی میباشد و تمام  اتاق ها بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفادهتور کوش آداسی نوروز 98 کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت  رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.مسافران عزیز با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند لحظات خوب و فراموش نشدنی را تجربه کنند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی،  امکانات برای معلولین، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، مینی مارکت در  محل، رستوران، بار، اسنک بار، استخر سرپوشده، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، استخر سرپوشیده،  کتابخانه، تراس، خدمات نگهداری از کودکان / پرستاری بچه، فاکس / فتوکپیتور ارمنستان نوروز 98، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس  خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی، اطو کردن شلوار، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه،میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا. چای ساز/قهوه ساز

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل که فضای تور چین نوروز 98بسیار شیک دارد بهترین غذا های دریایی، سنتی، ترکی و بین المللی که با بهترین مواد غذایی آماده  شده اند را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و همایش‌های استانبول:300 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:16 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو عثمان:900 متر


هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

معرفی:هتل لگاسی از هتل های 5 ستاره استانبولتور هند نوروز 98 میباشد که طرحی تاریخی به سبک دوره بیزانتین دارد و در منطقه امینونو قرار دارد.این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور ترکیه راحت و آسان کرده است.هتل لگاسی دارای 172 اتاق با امکانات رفاهی خوب هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.این هتل یک انتخاب بسیار مناسب برای مسافران تور ترکیه علاقه‌مند به بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی است  میباشد.پرسنل های خوش برخورد هتل دوره دیده و حرفه ای هستند و شبانهتور آنتالیا نوروز 98 روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.سرویس دهی هتل به صورت  BB  میباشد.

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

امکاتات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، اتاق ضد حساسیت، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق  عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامهتور دبی نوروز 98، سرویس اتاق، سیستم گرمایش،  همه جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، منوی رژیم های غذایی ویژه، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، بار، ستخر سرپوشیده،  حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، تراس، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار  ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور،  تبادل ارز، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، کارکنانی مسلط به زبان های ترکی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه، میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایلتور دبی نوروز 98 الکترونیکی، چشم انداز زیبا، چای ساز/قهوه ساز

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ترکی، مدیترانه ای، سنتی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش  دهند و نوش جان کنند.

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد آبی:4 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایاصوفیه:1 کیلومتر

فاصله هتل تا پل گالاتا:500 متر


 

هتل لازونی استانبول ترکیه

معرفی:هتل لازونی از هتل های 5 ستاره لوکس استانبول ترکیه میباشد که در منطقه گلدن هورن واقع شده است.این هتل در موقعیت بسیار خوبی در شاخ طلایی استانبول در کنار مرکز کنگره ی خلیج هالیک میباشد.به عنوان زیرمجموعه ی گروه هتل های لازونی ، این هتل پایگاه بین المللی خرده فروشی مبلمانتور دبی نوروز 98 واقع در استانبول است که بالغ بر 20 فروشگاه خرده فروشی در شمال امریکا، اروپا و آفریقا دارد.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند.تمام کارکنان و پرسنل های این هتل مجرب و حرفه ای هستند و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.با اقامت در هتل مجتمع لوکس میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنند.

هتل لازونی استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، اتاق ضد حساسیت، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق  عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش،  همه جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، منوی رژیم های غذایی ویژه، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، بار، ستخر سرپوشیده،  حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور،  تبادل ارز، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق

هتل لازونی استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه، میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا، چای ساز/قهوه ساز

هتل لازونی استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل لازونی دارای رستورانی با فضای شیک و دل نشین میباشد تا مسافران تور ترکیه بتوانند غذای خود را نوش جان کنند.غذا های رستوران با مواد غذایی خوب آماده و پخته شده اند.

هتل لازونی استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مینیا تورک:700 متر

فاصله هتل تا تله کابین:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد کاریه:2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج گالاتا:3.9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:13.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:4.4 کیلومتر

 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های لوکس استانبول, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 13:13

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

معرفی:دیپو مرکز خرید مشهور دیگری در آنتالیاست که در بزرگراه آنتالیا و نزدیک فرودگاه قرار دارد.مرکز خرید اوت لت تور هند نوروز 98بزرگترین مرکز خرید درتور دبی نوروز 98 ترکیه میباشد که دارای 80 غرفه، 15 رستوران،تور آنتالیا زمستان 97 یک سالن سینما، محوطه بازی برای کودکان، آرایشگاه، نمازخانه، خیاطی، اتاق تعویض پوشک نوزاد، پارکینگ و از همه مهم تر تنها زمین اسکی روی یخ در این مرکز خرید قرار دارد.مرکز خرید اوت لت بهترین برند هایتور کوش آداسی نوروز 98 نایک، آدیداس، تامی، ماوی جینز، کالینز، میس سیکستی را دارا میباشد.برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند.قیمت و هزینه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب میباشد بصورتیکه تمام گردشگرانتور آنتالیا میتوانند تمام خرید های خود را براحتی در این مرکز خرید انجام دهند.تور آنتالیا اسفند 97مرکز خرید اوت لت دیپو، یکیتور دبی نوروز 98 از بزرگترین مراکز خریدتور چین نوروز 98  در منطقه‌ی مدیترانه در این شهر واقع شده است.وجود رستوران و کافی شاپ در این مرکز خرید باعث شده است تا مسافران تور آنتالیا اگر در زمان خرید احساس گرسنگی و خستگی کردند در رستوران این مرکز خرید بهترین غذا ها را نوشتور آنتالیا نوروز 98 جان کنند و خستگی را از بدن خودتور آنتالیا نوروز 98 دور کنند.اوت لت دیپو که در سال 2004 میلادی افتتاح شد،معماری بی‌نطیر این اوت لت شهرت آن را دو چندان کرده است و به سبک قلعه قرون وسطایی و به رنگ نارنجی طراحی و ساخته شده است.در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد که البته به نظر طعم و مزه کینگ برگر خوشمزه تر باشد.مسافران و گردشگران تور ارمنستان نوروز 98تور آنتالیا در طول سفر به این شهربلیط مشهد نوروز 98زیبا میتوانند براحتی تمام خرید های تور آنتالیاخود را انجام دهند و سفر خود را به یک سفر بینظیر تبدیل کنند.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

ساعت کاری:مرکز خرید اوت تور مشهد هتل درویشی نوروز 98لت از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیراییتور آنتالیا نوروز 98 از مسافران تور آنتالیا میباشد.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، آلتینوا سنان


مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال در ماه می سال 2008 با مساحتی بالغ بر 10000 و با 70 فروشگاه مختلف از تمامی اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا پذیرای تعدادی زیادی از تور آنتالیا اسفند 97مهمانان تور آنتالیا می باشد. این مرکز خرید به اولین و بزرگترین مرکز خرید مد در آنتالیا تبدیل شده است و تمامی برند های مختلف در این مرکز خرید یافت می شود تور لحظه آخری آنتالیادر سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید کههتل مشهد نوروز 98 به این مرکز خرید بروید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 


 

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم یکی از مراکز خریدتور کیش هتل شایگان نوروز 98 معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در 4 طبقه مجزا,تور شیراز نوروز 98 با امکاناتی شامل: رستوران, کافی شاپ, اتاق بازی کودکان, فروشگاه های مدرن با برند های مختلف و معروف روز دنیا, موسیقی زنده و ... پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا تور کیش نوروز 98به این مرکز خرید معروف بروید و لذت یک خرید عالی را برای تور کیش نوروز 98خود و عزیزانتان به ارمغان آورید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا


مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک یکی از برترین مراکز خرید قیمت تور کیش نوروز 98آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف معروف و به روز دنیا به راحتی یافت می شود. به راحتی می توانید این به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید و لذت ببرید. این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران تور آنتالیاتور کیش هتل ترنج نوروز 98 بسیار مناسب می باشد. تور کیش هتل شایان نوروز 98در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تاتور کیش هتل مارینا نوروز 98  به این مرکز خرید بروید و در کنار عزیزانتان از خرید و گذراندن یک روز پرتور دبی نوروز 98 خاطره لذت ببرید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

 

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 12:32

هتل ساوا آنتالیا

معرفی:هتل ساوا یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد تور آنتالیا زمستان 97که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.این هتل 3 ستاره معماری شیک دارد.فاصله هتل با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کم میباشد و دسترسی را برای مسافران تور آٖنتالیا راحت کرده است.هتل ساوا دارای 33 اتاقتور آنتالیا اسفند 97 با امکانات خوبی میباشد تا مسافران تور آنتالیا براحتی بتوانند استفاده کنند. فضای این هتل کوچک و دوستانه است اما بهترین امکانات را 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.پرسنل ها و کارکنان این هتل شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.با انتخاب این هتل 3 ستاره میتوانید یک سفر تور آنتالیا نوروز 98خوب با هزینه مناسب را داشته باشید و لحظات خوبی را سپری کنید.

هتل ساوا آنتالیا

امکانات هتل:سرویس نگهداری کودکان استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی اتاق های ویژه، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای VIP، اتاق های خانوادگی امکانات ورزشی، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافیتور کیش هتل شایگان نوروز 98، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط سایر امکانات، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار، امکانات باربیکیو ، کتابخانه

هتل ساوا آنتالیا

امکانات اتاق:اینترنت، سیستم تهویه هوا، تلفن، تور کیش نوروز 98ماهواره و تلویزیون ال سی دی، یخچال، گاوصندوق، حوله، کفش راحتی، سشوار، دوش، وان و سرویس بهداشتی،لوازم   بهداشتی،  میز لوازم آرایش، کمد لباس، مبلمان، آباژور، چای ساز/قهوه ساز ،تراس ،دراور ،روم سرویس، دمپایی ،حمام اختصاصی ،آینه،میز تحریر، صندوق امانات اختصاصي،  آشپزخانه

هتل ساوا آنتالیا

رستوران هتل:هتل ساوا دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و بهترین غذا هایقیمت تور کیش نوروز 98 ترکی، بین المللی و سنتی را سرو میکند.مسافران تور آنتالیا میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل ساوا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل پارک کنییالتی:2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران هان منگل:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:16 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:4.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:6.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازهتور کیش هتل ترنج نوروز 98 هادیان:7 کیلومتر

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا:19 کیلومتر


هتل آنترویال آنتالیا

اين هتل در مرکز شهر آنتاليا واقع شده است. آنت رويال اتاقتور کیش هتل شایان نوروز 98 هايی با اينترنت بيسيم رايگان، تلويزيون و ماهواره و امکاناتی نظير پذيرش ٢٤ ساعته به شما ارائه می دهد. سواحل آنتاليا فقط ٢ کيلومتر با هتل فاصله دارند و بندر آنتاليا در ١.٥ کيلومتری و موزه آنتاليا در ٢.٨ کيلومتری هتل هستند. همچنين فاصله اين هتل تا فرودگاه آنتاليا 12 کيلومتر می باشد.هتل ۳ ستاره آنترویال به عنوان یکی از هتل های آنتالیا در مرکز شهر، در سال ۲۰۰۵ به بهره برداری رسیده و دارای ۵۰ اتاق و ۱۰۰ تخت می باشد که آن ها را برای مسافران تور آنتالیا آماده نموده و با رنگ های گرم تزئین کرده است. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است و تلویزیون با کانال های ماهواره ای و رادیو موجود است. دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و حمام اختصاصی در اتاق ها تعبیه شده است. خط تلفن مستقیم، سیستم تور کیش هتل مارینا نوروز 98تهویه مطبوع، سشوار و سیستم گرمایش از دیگر مواردی هستند که در اتاق های هتل به چشم می خورند.  

 

هتل آنترویال آنتالیا

 

هتل آنترویال آنتالیا

 


هتل کیوراک آنتالیا

معرفی:هتل کیوراک آنتالیا از بهترین هتل های 3 ستاره میباشدتور شیراز نوروز 98 که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است.این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند به جاذبه های گردشگری دسترسی راحت داشته باشند.اتاق های این هتل 3 ستاره دکوراسیون فوق العاده ای دارد که در بین مسافران تور آنتالیا طرفدار خوبی پیدا کرده است.این هتل دارای 50 واحد برای اقامت مسافران تور آنتالیا میباشد.پرسنل هتل حرفه ای بوده و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد.

امکانات هتل:لاندری،خشکشویی، تماشای جمعی تلویزیون در لابی،ماساژ، سونا،سرویس اتاق،صبحانه در اتاق،تهویه مطبوع،فکس/فتوکپی،چک این/چک اوت سریع،خدمات خدمتکار روزانه،صرافی،پارکینگ،پذیرش ۲۴ ساعته، وای‌ فای،خدمات کرایه اتومبیل،خدمتکار روزانه

امکانات اتاق:حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،سیستم تهویه هتل مشهد نوروز 98هوا،سشوار،تلویزیون،روم سرویس 24 ساعته،میز آرایش، صندوق امانات،آباژور،کتری برقی،کمد لباس مینی بار،سیستم گرمایشی وسرمایشی

رستوران:رستوران هتل کوراک بهترین غذا ها را تور مشهد هتل درویشی نوروز 98برای مسافران وگردشگران عزیز تور آنتالیاسرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:9.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید مارک آنتالیا:160 متر

فاصله هتل تا برج ساعت:800 متر

فاصله هتل تا  آبشار کورشونلو:16 کیلومتر


هتل پریما آنتالیا

معرفی:هتل 3 ستاره پریما یکی از هتل های اقتضادیبلیط مشهد نوروز 98 شهر آنتالیا میباشد که دارای 68 واحد اقامتی برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد.موقعیت مکانی هتل به صورتی است که مسافران عزیز به راحتی میتوانند از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنند.اتاق های هتل مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت خود استفاده کنند.در دور و اطراف این هتل مراکز خرید بسیار وجود دارد تا در طول اقامتشان بتوانند خرید های خود را به راحتی انجام دهند.هتل پریما با ارائه بهترین خدمات و امکانات هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشند.

امکانات هتل:سونا،ماساژ،جکوزی آب گرم،کلوب شبانه،حمام آب گرم،رستوران،بار،باربکیوتور کوش آداسی نوروز 98،ماهواره،وای‌فای،تراس،سرویس اتاق،اتاق سیگار ممنوع،تهویه مطبوع،اتاق عایق صدا،خشکشویی،پارکینگ،صندوق امانات،باغ،پذیرش ۲۴ ساعته،خدمات بلیط،نگهداری چمدان‌ها،فکس/فتوکپی،چک این/چک اوت سریع،اجاره خودرو،صرافی،محل سیگار کشیدن

امکانات اتاق:مینی بار،تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و سشوار،تلفن،حمام،سشوار،صندوق امانات.سیستم تهویه مطبوع،روم سرویس 24 ساعته،گاو صندوق،بالکن،کمد لباس،رختتور ارمنستان نوروز 98 آویز،آباژور،تخت،دمپایی،مبلمان چوبی،نور زیاد،ویو دریا مدیترانه

رستوران هتل:مسافران عزیز تور آنتالیا میتوانند از غذا های ترکی و بین المللی رستوران سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز آنتالیا،5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:12 کیلومتر

 

هتل رویال هیل آنتالیا

معرفی:هتل رویال یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا تور چین نوروز 98میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا  راحت کرده است.این هتل دارای اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 3 ستاره با کادری مجرب و  دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.هتل رویال بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار  میدهد.اگر به دنبال یک هتل خوب برای اقامت هستید تور هند نوروز 98میتوانید این هتل را انتخاب کنید و تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

هتل رویال هیل آنتالیا

امکانات هتل:اتو کشیدن البسه، امکان برگزاری همایش، پیست دوچرخه سواری، ریلکسیشن با ماساژ، تورهای داخلی، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، تحویل سریع  اتاق، صرف صبحانه در اتاق، کافی شاپ، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، استخر روباز، کرایه دوچرخه، نظافت اتاق، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، امکان تهیه نهار، تبادل  ارز، اجاره ماشین، لاندری، حمام گرم، حمام مخصوص ترکی، خشکشویی، سالن غذا خوری، خدمات کپی و ارسال فکس، آمادگی پذیرش 24 ساعته، تعمیر و واکس  کفش، سیستم گرمایشی، امکانات کافی شاپبیکیو، تراستور آنتالیا نوروز 98، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، مجهز به آسانسور، حمام مخصوص ترکی و بخار، باشگاه ورزشی

هتل رویال هیل آنتالیا

امکانات اتاق:اینترنت، سیستم تهویه هوا، تلفن، ماهواره و تلویزیون ال سی دی، یخچالتور دبی نوروز 98، گاوصندوق، حوله، کفش راحتی، سشوار، دوش، وان و سرویس بهداشتی،لوازم   بهداشتی،  میز لوازم آرایش، کمد لباس، مبلمان، آباژور، چای ساز/قهوه ساز ،تراس ،دراور ،روم سرویس، دمپایی ،حمام اختصاصی ،آینه،میز تحریر، صندوق امانات اختصاصي،  آشپزخانه

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های کبابی ترکی، مدیترانه ای و یا بوفه های غذایی که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند  سفارش دهند و نوش جان کنند.مسافران تور آنتالیا میتوانند سری به تریای واقع در بام هتل زده و همراه با میل نوشیدنی خود از مناظر زیبا همتور دبی نوروز 98 استفاده نمایند.

هتل رویال هیل آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا:600 متر

فاصله هتل تا شهر مارینا:4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا بندر تجاریتور دبی نوروز 98 آنتالیا:5.9 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل پارک کنییالتی : 7 کیلومتر

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 11:41

میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا از مراکز خوب کیش میباشد که در زمینی به وسعت 35000 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 7 طبقه، شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 واحد اتومبیل و 5 طبقه تجاری با تعداد تقریبی 800 واحد تجاری طراحی گردیده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی شامل تله کابین، جنگلتور کیش زمستان 97 بارانی، سالن اسکی رو یخ، تونل باد، آکواریوم، مجتمع سینمایی، شهر عجایب، دنیای اکتشاف، سالن پاتیناژ، دیجیتال گلف، سالن بولینگ، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی، فودکورت، هایپرمارکت میباشد تور کیش اسفند 97تا مسافران تور کیش لحظات خوبی را سپری کنند.در این مجموعه تجهیزاتی مانند ماهواره مرکزی، پد هلی کوپتر و سیستم اطفاء حریق نیز وجود دارد که بسیار کارا است. مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.فود کورت این مرکز خرید باعث شده است تا در طول خرید اگز احساس گرسنگی کردندتور کیش بتوانند براحتی از انواع مختلف غذاهای ایرانی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.لازم به ذکر است که بدانید مرکز خرید میکا مال کیش که مطابق با استانداردهای جهانی احداث شده، پنج درب اصلی ورودی دارد کهتور کیش نوروز 98 این امر دسترسی به همه نقاط این مجموعه را سهل و آسان کرده است.این سازه عظیم همچون نگینی در شهر خودنمایی می کند. قرارگیری این برج در کنار خلیج نیلگون فارس، چشم انداز خوش منظری را ایجادتور لحظه آخری کیش کرده که بسیار لذت بخش است و هر روزه تعداد گردشگران به این مرکز خرید رو به افزایش میباشد.

میکا مال کیش


بازار شارستان کیش

این مجموعه در سال 1391 و درتور کیش هتل شایگان نوروز 98 شهرک صدف به بهره برداری رسید و بیشتر در حوزه خدمات، الکترونیک و اینترنت فعال است و در طبقات فوقانی آن نیز دفاتر اداری و تجاری فعال می باشند.تور کیش نوروز 98 این مجتمع دارای 3 طبقه و 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 مترتور کیش نوروز 98 مربع می باشد و همچنین به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در کیش دارای 2 طبقهقیمت تور کیش نوروز 98 پارکینگ سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.


بازار بساک کیش

بازار بساک کیش در زمینیتور کیش هتل ترنج نوروز 98 به مساحت 2793 متر مربع در 4 طبقهتور کیش هتل شایان نوروز 98 در سال 1389 به بهره برداری رسید. این مرکر خریدتور کیش هتل مارینا نوروز 98 در مجتمع صدف قرار گرفته است. این مرکز خرید با داشتن 39 غرفه در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافرانتور شیراز نوروز 98 و گردشگران تور کیش می باشد.

بازار بساک کیش


بازار پادنا کیش

بازار پاردنا کیش یکی دیگر از بازارها و مراکز خریدهتل مشهد نوروز 98 جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 13200 مترمربع در سال 1390 احداث گردید. این بازار دارای 56 غرفه نمایشگاهی و 48 واحد اداریتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 می باشد. بازار پادنا کیش بین میدان هرمز و خلیج فارس قرار گرفتهبلیط مشهد نوروز 98 است. بیشتر زمینه فعالیت این بازار مبلمان می باشد. بازار پادنا کیش دارایتور دبی نوروز 98 رستوران و پارکینگ نیز است.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریساتور کوش آداسی نوروز 98 یکی از مراکز خرید لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1390 ساخته شده است.لاریسا مال دارای ۸ طبقه می باشد که در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج طبقه تجاریتور ارمنستان نوروز 98 را شامل می شود.این مرکز خرید در میدان امیر کبیر واقع شده است.مغازه ها و واحدهای تجاری مرکز خرید لاریسا مال، شامل برندهای معتبر جهانی و برند های باکیفیت ایرانی می باشد که تور چین نوروز 98مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این مرکز خرید تمام خرید های خود را انجام دهند.این مرکز خرید انواع غرفه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و تور هند نوروز 98بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و همچنین رستوران، سینما، سالن کنفرانس، بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی، سالن های همایش تور آنتالیا نوروز 98و دفاتر اداری میباشد.مسافران و گردشگران عزیز تور کیش میتوانند در زمان خرید کردن اگر احساستور دبی نوروز 98 گرسنگی کردند به رستوران مرکز خرید بروند و از بهترین غذا ها تور دبی نوروز 98نوش جان کنند.

 مرکز خرید لاریسا کیش

 


 

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید لوکس کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 19:12

هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

معرفی:هتل گزی از هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه میباشتور ترکیه اسفند 97د.این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و دسترسی راحتی به جاذبه های توریستی دارد.اتاق های لوکس این هتل بهترین امکانات را دارا میباشد تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل گزی در سال 2010 در 5 طیقه ساخته شده است.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید و لحظات فراموش نشدنی تور ترکیه زمستان 97را سپری کنید.پرسنل های خوش برخورد هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور ترکیه میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 5 ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.هتل گزی بهترین و فوقتور ترکیه نوروز 98 العاده ترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.

هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

امکانات هتل:سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ ،آژانس خدمات مسافرتی ،رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل ،فضای سبزتور استانبول نوروز 98، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت، تاکسی سرویس ،لاندری ،سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس، بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، لاندری، صندوق امانات در پذیرش، خدمات خانه داری، میز تور، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، سالن کنفرانس، ۴ اتاق ملاقات، کافی شاپ، آسانسور،تور استانبول نایت کلوب ،خشکشوئی، اتو کشی، اتاق های عاری از سیگار و امکانات برای معلولین، کارکنان چند زبانه

هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

امکانات اتاق:تخت، سیستم تهویه مطبوعتور استانبول اسفند 97، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، حمام سنگ مرمر، گاوصندوق، روپوش، دمپائی و روم سرویس ۲۴ ساعته،  همچنین وای فای، بطری آب، لوازم بهداشتی آرایشی و اینترنت،کفپوش چوبی، میز لوازم آرایش، چای ساز/قهوه ساز، کمد لباس، تراس، میز و صندلی، مبلمان، آباژور

هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل گزی دارای رستورانی با فضای دل نشین وتور لحظه آخری استانبول شیک میباشد و بهترین غذا های ترکی، مدیترانه ای و بین المللی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.

هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بسفرس:5 دقیقه

فاصله هتل تا کاخ دولماباغچه:1 کیلومتر

فاصله هتل تا گالاتا:15 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:کمتر از 21 کیلومتر

فاصله هتل ایستگاه مترو:100 متر

فاصله هتل تا تکسیم:5 دقیقه

 


هتل لاوانتا استانبول ترکیه

از جمله هتل هایی که از موقعیت جغرافیایی خوبی تور کیش هتل شایگان نوروز 98در ترکیه برخوردار است،هتل لاوانتا استانبول می باشد.این هتل 4 ستاره مجموعه ای از اتاق های 2 نفره،3نفره و سوئیت های خانوادگی است.دکوراسیون و طراحی داخلی هتل،مدرن و آرامش بخش است و شما می توانید اوقاتی خوش و به یاد ماندنی را بگذرانید.گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل چهار ستاره،می توانند به جاذبه های گردشگری استانبول به راحتی دسترسی داشته باشند.خدمات و امکانات هتل لاوانتا شامل:اینترنت رایگان،پارکینگ رایگان،ترانسفر فرودگاهی،خدمات شستشوی لباس و دیگر خدماتتور کیش نوروز 98 رفاهی به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل لاوانتا استانبول ترکیه

هتل لاوانتا استانبول ترکیه

هتل لاوانتا استانبول ترکیه


هتل ویت استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره ویت یکی ازتور کیش نوروز 98 هتل های لوکس استانبول ترکیه میباشد.دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری بسیار راحت است مسافران عزیز میتوانند با پیمودن مسافت کم به دیدنی های زیبای این شهر برسند و دیدن کنند.اتاق های لوکس و استاندارد این هتل مجهز به امکانات رفاهی میباشد.پرسنل های هتل ویت همگی دوره دیده و مجرب هستند و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشند.این هتل 5 ستاره قیمت تور کیش نوروز 98بهترین امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران فراهم کرده و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.با اقامت در این هتل 5 ستاره میتوانید یک سفر به یاد ماندنی و رویایی را تجربه کنید و لحظات خوبی را داسته باشید.

امکانات هتل:لباسشویی،خشکشوییتور کیش هتل ترنج نوروز 98،صبحانه در اتاق،اتو کشی،خدمات تورها،فکس و کپی،مرکز تجارت،خدمات تهیه بلیط،پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور،کتابخانه،ماساژ و اسپا و مرکز بدنسازی،ستخر سرپوشیده ،سونا،حمام ترکی،رستوران،سالن کنفرانس،اتو کشیدن البسه،امکان دریافت بلیط،کافی تور دبی نوروز 98شاپ،محل ویژه کتابخوانی،اتاق های عاری از آلودگی سیگار،تورهای داخلی

امکانات اتاق:تهویه کننده هوا،تلویزیون و ماهواره،تلفن،صندوق امانات،مینی بار و چای سازتور کیش هتل شایان نوروز 98/قهوه ساز،حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی،سشوار و دوش،کمد لباس،تخت،مبلمان،رخت آویز،آباژور،دراور،تراس

رستوران هتل:رستوران هتل غذا ها تور کیش هتل مارینا نوروز 98را به صورت منو سرو میکند.مسافرین عزیز از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا میدان تکسیم:1 کیلومتر

فاصاه هتل تا کاخ دلمه:2.5 کیلومتر

فاصله هتل موزه مدرن استانبول:400 متر

فاصله هتل تاتور دبی نوروز 98 حمام ترکی گالاتاسرای:500 متر

فاصله هتل تا برج گالاتا / خیابان استقلال:800 متر


هتل بابیل استانبول

هتل 3 ستاره بابیل واقع در خیابان لالهتور شیراز نوروز 98 ود قلب مناطق تاریخی استانبول قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید و استگاه مترو، تراموا و اتوبوس نزدیک است و تنها 20 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصلههتل مشهد نوروز 98 دارد. هتل بابیل دارای 36 اتاق و سوییت با طراحی مدرن و زیبا می باشد که دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، بار، رستوران، روزنامه، پذیرش 24 ساعته مسافرین تور استانبول، خشکشویی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان و... نیز می باشد. 

با صرف هزینه ای مناسب می توانید در این هتلتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 سفری آرام و لذت بخشی را داشته باشید.

 

 

هتل بابیل استانبول

 

هتل بابیل استانبول


هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

معرفی:هتل پارما تکسیم جزء هتل های 5 ستاره استانبول بلیط مشهد نوروز 98میباشد و با موقعیت جغرافیایی فاصله کمی دارد و دسترسی راحتی برای مسافران تور ترکیه دارد.هتل پارما دارای  اتاق های لوکس میباشد و بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده تور کوش آداسی نوروز 98کنند.هتل پارما با کادری مجرب و دوره دیده 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.هتل پارما تکسیم بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاهتور ارمنستان نوروز 98، منطقه سیگار کشیدن ،سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، همه جای هتل سیگار  کشیدن ممنوع، اتاق های عایق صوتی ، فروشگاه کادوی، سالن / اتاق تی وی مشترک، عصرانه ی بسته بندی شده ،استخر سرپوشیده، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، اجاره ی دوچرخه،خدمات نگهبان، میزتور چین نوروز 98 پذیرش 24 ساعته ، محل نگهداری، چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، تحویل  گرفتن / دادن خصوصی اتاق، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی، اطو کردن شلوار، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات  برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، قفل الکترونیکیتور هند نوروز 98 ،صندوق امانات ،سیستم تهویه مطبوع ،وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ،تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ،یخچال،  مینی بار ،حمام همراه با وان ،حتی سشوار ،کمد لباس ،دراور، آباژور، رخت آویز، میز لوزام آرایش

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل پارما دارای رستورانی با فضای دل نشین و شیک میباشد وتور آنتالیا نوروز 98 بهترین غذا های مدیترانه ای، ترکی، سنتی و بین المللی را برای مسافران تور ترکیه آماده و سرو میکند.

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصلهتور دبی نوروز 98 هتل تا ایستگاه متروی:300 متر

فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک:20 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:200 متر

فاصله هتل تا مسجد آبی:11 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد سلیمانی:7 کیلومتر

هتل پارما تکسیم استانبول ترکیه

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های لوکس استانبول, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:51

هتل والدورف آستوریا دبی

معرفی:هتل والدروف از هتل های خوب دبی میباشد که جزء هتل های 5 ستاره به حساب می آید.این هتل زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد. که تمامیتور دبی اسفند 97 این هتل های این مجموعه لوکس بوده است. این هتل و ریزورتی زیبا در مجمع‌الجزایر نخل جمیرا یا پالم جمیرا واقع شده است. در معماری این هتل از کاخ‌های عربستان الهام گرفته شده است.این هتل 5 ستاره دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و در نزدیکی دریایی خلیج فارس قرار گرفته تور دبی زمستان 97است.فاصله هتل تا جاذبه های توریستی و مراکز خرید بسیار کم میباشد.سرویس دهی به صورت BB  میباشد.مسافران تور دبی میتوانند خدمات با کلاس جهانی را در هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا بیچ تجربه کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی ازتور دبی نوروز 98 مسافران تور دبی میباشد.

هتل والدورف آستوریا دبی

امکانات هتل:صرافی 24 ساعته، یک زمین گلف حرفه‌ای، خدمات کرایه خودرو، یک مرکز اسپای لوکس و کلوپ ویژه کودکان از دیگر امکانات هتل می باشد. کارکنان چند زبانه: کارکنان این هتل به زبان های فیلیپینی، پرتغالی، ایتالیایی، اسپانیایی، اندونزیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به: منشی تور، ذیرش وخروج میهمان به صورت خصوصی، خشکشویی، اتوی بخار لباس ها، خدمات اتو، ماشین برق کفش، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، فکس / فوتوکپی، مرکز زیبایی/آرایشگاه، سرویس مستخدم، لباسشویی، امکاناتتور کیش هتل شایگان نوروز 98 برگزاری نشست ها / ضیافت ها، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIP، لباس عروس، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، منشی 24 ساعته، تبدیل ارز،، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها و سرویس نگهداری از کودک

هتل والدورف آستوریا دبی

امکانات اتاق:کلید الکترونیکی، تلویزیون و ماهوارهتور کیش نوروز 98، مینی بار، یخچال،سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مبلمان، حمام لوکس، سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم  انداز بی نظیر، قهوه ساز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل والدورف آستوریا دبی

رستوران هتل:هتل والدروف دارای رستورانی با فضای شیک و دل نشین میباشد و بهترین غذا های عربی، هندی، غذاهای اروپایی بین المللی را برای مسافران تور دبی آماده و سرو میکند.

هتل والدورف آستوریا دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:30 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:40 کیلومتر

فاصله هتل تا دریا:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:14.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دبی مال:14.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج العرب:3.6 کیلومتر


هتل منزل دبی

معرفی:هتل 4 ستاره منزل از بهترین و لوکس های دبیتور کیش نوروز 98 میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.این هتل به صورت حرفه ای سرویس دهی میکند و با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.اتاق های استاندارد این هتل بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل منزل دارای کادری حرفه ای و آموزش دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.با اقامت در قیمت تور کیش نوروز 98این مجتمع 5 ستاره میتوانید یک سفر خوب و به یادماندنی را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.ساعت تحویل اتاق در این هتل 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل منزل دبی

امکانات هتل:روزنامه، گاو صندوق، فروشگاه داخل مجموعه،اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، سیستم تهویه هوا مرکزی، محل تور کیش هتل ترنج نوروز 98مخصوص افراد سیگاری، روم سرویس، شاتل فرودگاه، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، دربان، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش، سالن کنفرانس، پارکینگ، اینترنت، رستوران با منو، رستوران بوفه، سالن بدنسازی، محل گرفتن آفتاب، تراس، کارکنانی مسلط به زبان های فیلیپینی، روسی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی

هتل منزل دبی

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل الکترونیکی، کلید الکترونیکی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال،سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مبلمان، حمام لوکس،  سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم  انداز بی نظیر، قهوه ساز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور

هتل منزل دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های عربیتور کیش هتل شایان نوروز 98، بین المللی، غذاهای مدیترانه ای و فرانسوی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:20 دقیقه

فاصله هتل تا ساحل جمیرا:15 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان جمیرا:4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان عمار:500 متر

فاصله هتل تا سوق البهار:400 متر

فاصله هتل تا مرکز خرید گلاریا:3 کیلومتر


هتل دی میدان دبی

معرفی:هتل دی میدان یکی از هتل های 5 ستاره دبی میباشد تور کیش هتل مارینا نوروز 98که به شکل  یک موج در حرکت طراحی شده است و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارد.این هتل دارای پنجره های شیشه ای سبز رنگ ‏دارد که از اتاق های داخل هتل چشم اندازی زیبا و رویایی از محیط اطراف فراهم می کند و نور طبیعی خوبی به داخل می تاباند.این اتاق ها طراحی بسیار شیکی دارند و در رنگهای گرم دکور شده است و بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.

هتل دی میدان دبی

امکانات هتل:محوطه مخصوص سیگار  کشیدن، امکان صرف  صبحانهتور شیراز نوروز 98  دراتاق، پارکینگ، اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر سرپوشیده، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری  جلسات، مرکز تجاری، کرایه  اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، پرستاربچه، خدمات تورها، مرکزتجاری، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، گاوصندوق، روزنامه، بار، استخر در فضای باز، باغ و محوطه اطراف هتل،باشگاه ورزشی، امکانات ویژه  معلولین، ماساژ، آبگرم، سونا، زمین گلف، کلاب شبانه، چندین رستوران با منوهای متنوع

هتل دی میدان دبی

امکانات اتاق:کلید الکترونیکی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام لوکس، سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم  انداز بی نظیر، قهوه ساز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور

هتل دی میدان دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در رستوران هتل از غذاهای چینی و ژاپنی هتل مشهد نوروز 98و تایلندی و هندی و بین المللی را سفارش دهند و نوش جان کنند.امکان غذاخوردن در فضای باز تراس نیز وجود دارد.

هتل دی میدان دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا  فرودگاه بین المللی:20 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین المللی:10 دقیقه


هتل کارلتون پالاس دبی

معرفی:هتل 5 ستاره کارلتون از هتل های خوب دبی میباشد که در منطقه دیره واقع شده است.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های توریستی و مراکز خرید راحت و آسان کرده است.این هتل 5 ستاره به صورت BB سرویس دهی میکند.اتاق های هتل لوکس هستند و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافرانتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل حرفه ای و مجرب هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبیمیباشند.ساعت بلیط مشهد نوروز 98 تحویل اتاق در این مجتمع 5 ستاره 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل کارلتون پالاس دبی

امکانات هتل:خدمات نگهبانی، وجود صرافی به همراه دستگاه ای تی ام، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، آسانسور، صندوق امانات و دستگاه براق کننده  کفش، تهویه مطبوع،  اینترنت وای فایتور کوش آداسی نوروز 98 رایگان در لابی و در اتاق ها، فروشگاه در هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی، ویلچر و امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان، فکس و  فتوکپی، اتاق های ملاقات و مرکز تجاری، رستوران به سبک لبنانی دارای موسیقی زنده. ستخر شنا بر روی پشت بام، چتر برای محافظت از نور خورشید، سالن  بدنسازی، سونا، و اتاق بخار، ماساژ، کلوب شبانه، زمین گلفی، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، شاتل فرودگاه، کارکنانی مسلط به زبان های فیلیپینی ، هندی،  فرانسوی،  انگلیسی، عربی

هتل کارلتون پالاس دبی

امکانات اتاق:کلید الکترونیکی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال،سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مبلمان، حمام لوکس، سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم   انداز بی نظیر، قهوه ساز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل کارلتون پالاس دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در رستوران از بهترین تور ارمنستان نوروز 98غذا های عربی، بین المللی، هندی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل کارلتون پالاس دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:11 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:4 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت دیره:800 متر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی الریگا:10 دقیقه

فاصله هتل تا پل معلق:1.6 کیلومتر


هتل گرند حیات دبی

معرفی:هتل گرند حیات یکی از هتل های 5 ستاره دبی میباشد تور چین نوروز 98که با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور  دبی راحت کرده است.این هتل 5 ستاره در سال 2009 بهربرداری شده است و دارای 674 اتاق با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران عزیز تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی  استفاده کنند.هتل گرند حیات با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانیتور دبی نوروز 98 و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشند.این هتل لوکس بهترین خدمات را در اختیار  مسافران تور دبی قرار میدهد.

هتل گرند حیات دبی

امکانات هتل:پارکینگ، اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر سرپوشیده، امکان صرف  صبحانه  دراتاق، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری  جلسات، مرکز تجاری، کرایه  اتومبیل، تور هند نوروز 98ترانسفرفرودگاهی، پرستاربچه، خدمات تورها، مرکزتجاری، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، گاوصندوق، روزنامه، امکانات ویژه  معلولین،  استخر در فضای باز، باغ و محوطه اطراف هتل،باشگاه ورزشی، ماساژ، آبگرم، سونا، زمین گلف، کلاب شبانه، چندین رستوران با منوهای متنوع، بار، محوطه مخصوص سیگار تور آنتالیا نوروز 98 کشیدن

هتل گرند حیات دبی

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل الکترونیکی، کلید الکترونیکی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال،سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مبلمان، حمام لوکس،  سشوارتور دبی نوروز 98، گاو صندوق کوچک، چشم  انداز بی نظیر، قهوه ساز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور

هتل گرند حیات دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در هتل از غذا های کلاسیک آسیایی و سنگاپوری، خرچنگ فلفلی، کباب اردک سنگاپوری، میگو کاری و رندانگ گوشت گاو، غذاهای  تنوری هندی که باتور دبی نوروز 98بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل گرند حیات دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید دبی:15 دقیقه

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های لوکس دبی, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:32

هتل آپارتمان رواق مشهد

معرفی:هتل رواق از هتلتور مشهد اسفند 97 آپارتمان های خوب مشهد میباشد که در سال 1386 ساخته شده است و جهت ارتقاع در سال 1396 بازسازی شده است.هتل رواق با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر رضوی راحت کرده است.هتل آپارتمان رواق در 5 طبقه دارای 25 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران و زائران تور مشهداستفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستندتور مشهد زمستان 97 و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.با انتخاب این مجموعه برای اقامت میتوانید یک سفر زیارتی خوبی را تجربه کنید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

هتل آپارتمان رواق مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانهتور مشهد نوروز 98، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تور مشهدسیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق 

هتل آپارتمان رواق مشهد

رستوران هتل:هتل رواق دارای رستورانی باتور مشهد اسفند 97 فضای شیک و دل نشین میباشد و بهترین غذا های ایرانی را که با موادغذایی با کیفیت آماده شده اند را سرو میکند.مسافران تور مشهد میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل آپارتمان رواق مشهد

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:10 دقیقه

فاصله هتل فرودگاه:15 دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:15 دقیقه

 


هتل آپارتمان افرا مشهد

معرفی:هتل آپارتمان افرا یکی از هتل های مشهدتور مشهد نوروز 98 میباشد که تازه تاسیس است و  در سال 1390 ساخته شده است.این هتل آپارتمان با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد  دسترسی به حرم مطهر رضوی و جاذبه های توریستی مشهد را برای مسافران و زائران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در 4 طبقه دارای 20 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد که مسافران تور مشهد میتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل آپارتمان با کادریتور لحظه آخری مشهد مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان افرا مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴  ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابیتور کیش هتل شایگان نوروز 98، اینترنت در  لابی، لاندری، خدمات بلیط، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

هتل آپارتمان افرا مشهد

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان،تور کیش نوروز 98 رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در  اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که باتور کیش نوروز 98 مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل آپارتمان افرا مشهد

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم امام رضا(ع‌):2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:10 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:2 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:17 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:34 کیلومتر


هتل آپارتمان پرهام مشهد

معرفی:هتل آپارتمان پرهام یکی از هتل آپارتمانقیمت تور کیش نوروز 98 های خوب مشهد میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و از همه  مهم تر حرم مطهر رضوی را برای مسافران و زائران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در سا 1375 ساخته شده است و در سال 1394 بازسازی شده است.داشتن  کادری مجرب و دوره دیده از بهترین خدمات این هتل میباشد که 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد هستند.این هتل در 4 طبقه دارای 16  واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی میباشند تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند براحتی در طول اقامت استفاده کنند.این هتل آپارتمان یک انتخاب مناسب برای اقامت  تور کیش هتل ترنج نوروز 98در این شهر زیارتی میباشد.

هتل آپارتمان پرهام مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، تور کیش هتل شایان نوروز 98تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، آشپزخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام  حریق، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

هتل آپارتمان پرهام مشهد

امکانات اتاق:یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم  تهویه مطبوع دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگیتور کیش هتل مارینا نوروز 98 در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان پرهام مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم ورودی امام رضا:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:9 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:4 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:36 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت:8 کیلومتر

هتل آپارتمان پرهام مشهد


هتل آپارتمان آروین مشهد

معرفی:هتل آپارتمان آروین یکی از هتل های مشهد میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید راحت و آسان میباشد.این هتل آپارتمان در 4 طبقه دارای 23 اتاق با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران و زائران تور مشهد بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل آروین با کادری مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشند.هتلتور شیراز نوروز 98 آروین بهترین خدمات را در اختیار زائران عزیز تور مشهد قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان آروین مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، پله اضطراری، فتوکپیهتل مشهد نوروز 98، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات پزشکی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن در لابی، پارکینگ، سرویس حرم، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان آروین مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستورانبلیط مشهد نوروز 98 هتل از غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم مطهر:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:7 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:38.6 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آرامگاه نادر شاه:4.2 کیلومتر

هتل آپارتمان آروین مشهد


هتل آپارتمان لبخند مشهد

معرفی:هتل آپارتمان لبخند از هتل آپارتمان هایتور کوش آداسی نوروز 98 خوب مشهذ میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر به حرم مطهر رضوی را برای مسافران تور مشهد راحت و آسان کرده است.این هتل تازه تاسیس در سال 1391 ساخته شده است.این هتل آپارتمان در 8 طبقه دارای 24 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد میباشد.با اقامت در این هتل آپارتمانتور ارمنستان نوروز 98 میتوانید یک سفر خوب و یک زیارت عالی را تجربه تور دبی نوروز 98کنید.

هتل آپارتمان لبخند مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات  تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، شبکه پخش فیلم، تلفن  در لابی، خدمات بلیط، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابیتور چین نوروز 98، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در  لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم تور دبی نوروز 98 بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در  اتاق، دمپایی، سیستمتور هند نوروز 98 گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
 
هتل آپارتمان لبخند مشهد
 
رستوران هتل:هتل آپارتمان لبخند در رستوران از بهترین غذا های ایرانی که با مواد غذایی کاملا با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور مشهد سرو میکند.مسافران و زائران تورتور آنتالیا نوروز 98 مشهد میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.
 
هتل آپارتمان لبخند مشهد
 
موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:800 متر
فاصله هتل تا بازار رضا:511 متر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر
فاصله هتل تا تور دبی نوروز 98رستوران پدیده شاندیز:35 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت:9 کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:38 کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:22 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر
فاصله هتل تا پایانه مسافر بری:6 کیلومتر
فاصله هتل تا راه آهن:4 کیلومتر
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل آپارتمان های خوب مشهد,بهترین هتل آپارتمان های مشهد,هتل آپارتمان های مشهد, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 17:41

هتل لازونی استانبول ترکیه

معرفی:هتل لازونی از هتل های 5 ستاره لوکس تور ترکیه زمستان 97استانبول ترکیه میباشد که در منطقه گلدن هورن واقع شده است.این هتل در موقعیت بسیار خوبی در شاخ طلایی استانبول در کنار مرکز کنگره ی خلیج هالیک میباشد.به عنوان زیرمجموعه ی گروه هتل های لازونی ، این هتل پایگاه بین المللی خرده فروشی مبلمان واقع درتور ترکیه اسفند 97 استانبول است که بالغ بر 20 فروشگاه خرده فروشی در شمال امریکا، اروپا و آفریقا دارد.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند.تمام کارکنان و پرسنل های این هتل مجرب و حرفه ای هستند و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.با اقامت در هتلتور ترکیه نوروز 98 مجتمع لوکس میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنند.

هتل لازونی استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، تور ترکیهسیستم تهویه مطبوع، اتاق ضد حساسیت، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق  عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش،  همه جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، منوی رژیم های غذایی ویژه، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، بار، ستخر سرپوشیده،  حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستیتور کیش هتل شایگان نوروز 98، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور،  تبادل ارز، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق

هتل لازونی استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور،تور کیش نوروز 98 مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه، میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا، چای ساز/قهوه ساز

هتل لازونی استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل لازونی دارای رستورانی با فضای شیک و دل نشین میباشد تا مسافران تور ترکیه بتوانند غذای خود را نوش جان کنند.غذا های رستوران با مواد غذایی خوب آماده و پخته شده اند.

هتل لازونی استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مینیا تورک:700 متر

فاصله هتل تا تله کابین:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا تور کیش نوروز 98مسجد کاریه:2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج گالاتا:3.9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:13.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:4.4 کیلومتر

 


هتل آلفا استانبول ترکیه

معرفی:هتل 4 ستاره آلفا یکی از هتل های خوبقیمت تور کیش نوروز 98 استانبول میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.این هتل 4 در سال 2013 بازسازی شده است.اتاق های این هتل 4 ستاره بسیار لوکس میباشند و مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور ترکیه هستند تا در طول اقامت بتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.هتل آلفا دارای کادری مجرب و دوره دیده میباشند و شبانه روزی به مسافران تور ترکیه خدمت رسانی میکنند.با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید و یک سفر رویایی را تجربه کنید.

هتل آلفا استانبول ترکیه

امکانات هتل:خشکشویی ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، رستوران ،تور کیش هتل ترنج نوروز 98 فضای استعمال دخانیات ، اینترنت بیسیم رایگان،خدمات اتاق ۲۴  ساعته، بار، خدمات اتاق، کافي شاپ، رستوران، سالن استراحت، خانه داری،‌ خدمات نگهداری از کودکان، خدمات لباسشوئی، کرایه دوچرخه، انبار چمدان، سالن زیبایی، اتاق های جلسه، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

هتل آلفا استانبول ترکیه

امکانات اتاق:مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،چای ساز/قهوه ساز، تخت، تراس و بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش، اینترنت، دمپایی ،تلویزیون  ،سیستم تهویه،میز تور کیش هتل شایان نوروز 98و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل آلفا استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل آلفا فضای دل نشینی را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا از غذا های ترکی و بین المللی را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ایستگاه تراموا آکسارای:83 متری

فاصله هتل تا فرودگاه اتاتورک:16.1 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی:2.5 کیلومتر

هتل آلفا استانبول ترکیه


هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره توم توم جزء یکی از هتل های معروفتور کیش هتل مارینا نوروز 98 و پرطرفدار استانبول ترکیه میباشد.این هتل لوکس دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و با جاذبه های  توریستی و مراکز خرید این شهر تاریخی و زیبا فاصله کمی دارد.اتاق های لوکس هتل دارای چشم اندازی از تراس به دریای مرمره و مسجد سلطان احمد را دارند و بهترین  امکانات رفاهی را دارا میباشند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل 5 ستاره دسترسی به شهر را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.هتل سوئیتز توم توم فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاقتور شیراز نوروز 98 در این مجتمع 5 ستاره 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات هتل:تبادل ارز، مرکز تجارت، سرویس نگهداری کودکان، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، صرف صبحانه در اتاق، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، تعمیر و واکس  کفش، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، محل ویژه کتابخوانی، اجاره ماشین، اتاق ویژه افراد مهم، نظافت اتاق، کافی شاپ، مجهز به آسانسور، صندوق برای نگهداری اشیا  گرانقیمت، سیستم گرمایشی، سالن غذا خوری، تورهای داخلی، اتاق ماه عسل، امکان برگزاری همایش، اتاقهای هتل مشهد نوروز 98عایق صدا، لاندری، خشکشویی، ریلکسیشن با ماساژ، امکان دریافت بلیط، آمادگی پذیرش 24 ساعته، تراس، اتاق های ویژه معلولین، اتو کشیدن البسه، محیط سیگار ممنوع، ارائه خبرنامه، خدمات کپی و ارسال فکس، امکان تهیه نهار

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات اتاق:مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،چای ساز/قهوه ساز، تخت، تراس و بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش، اینترنت، دمپایی  ،تلویزیون  تور مشهد هتل درویشی نوروز 98،سیستم تهویه،میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل توم توم دارای رستوران شیک میباشد و با غذا های ترکی، سنتی، بلیط مشهد نوروز 98مدیترانه ای . بین المللی از مسافران و گردشگران تور ترکیه پذیرایی میکند.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:20 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه معصومیت / خیابان فرانسه:200 متر

فاصله هتل تا برج گالاتا:600 متر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:800 متر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:1 کیلومتر

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه


هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره سنت رجیس یکی از هتل هایتور کوش آداسی نوروز 98 خوب و معروف استانبول میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و با مراکز خرید و جاذبه های توریستی  این شهر تاریخی و زیبا فاصله کمی دارد و دسترسی را برای تمام مسافران و گردشگران تور ترکیه راحت کرده است.هتل 5 ستاره سنت دارای 118 واحد اقامتی میباشد و تمام  اتاق ها بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت  رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.تور ارمنستان نوروز 98مسافران عزیز با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند لحظات خوب و فراموش نشدنی را تجربه کنند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی،  امکانات برای معلولین، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، مینی مارکت در  محل، رستوران، بار، اسنک بار، استخر سرپوشده، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، استخر سرپوشیده،  کتابخانه، تراس، خدمات نگهداری از کودکان / پرستاری بچه، فاکس / فتوکپی، مرکزتور چین نوروز 98 تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس  خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی، اطو کردن شلوار، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه،میز و صندلی ،روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا. چای ساز/قهوه ساز

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل که فضای بسیار شیک دارد بهترین غذا های دریایی، سنتی، ترکی و بین المللی که با بهترین مواد غذایی آماده  شده اند را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و همایش‌های استانبول:300 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:16 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو عثمان:900 متر


هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

معرفی:هتل لگاسی از هتل های 5 ستاره استانبول میباشد که طرحی تاریخی به سبک دوره بیزانتین دارد و در منطقه امینونو قرار دارد.این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسیتور هند نوروز 98 به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور ترکیه راحت و آسان کرده است.هتل لگاسی دارای 172 اتاق با امکانات رفاهی خوب هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.این هتل یک انتخاب بسیار مناسب برای مسافران تور ترکیه علاقه‌مند به بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی است  میباشد.پرسنل های خوش برخورد هتل دوره دیده و حرفه ای هستند وتور آنتالیا نوروز 98 شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.سرویس دهی هتل به صورت  BB  میباشد.

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

امکاتات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، اتاق ضد حساسیت، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق  عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، تور دبی نوروز 98سرویس اتاق، سیستم گرمایش،  همه جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، منوی رژیم های غذایی ویژه، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، بار، ستخر سرپوشیده،  حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، تراس، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار  ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور،  تبادل ارز، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، کارکنانی مسلط به زبان های ترکی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، کمد لباس، دراور، مبلمان ،تخت، تراس و بالکن، تلفن، میز لوازم آرایش، دمپایی  ،تلویزیون  ،سیستم  تهویه، میز و صندلی ،روم سرویس، امکانتور دبی نوروز 98 شارژ وسایل الکترونیکی، چشم انداز زیبا، چای ساز/قهوه ساز

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ترکی، مدیترانه ای، سنتی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارشتور دبی نوروز 98  دهند و نوش جان کنند.

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد آبی:4 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایاصوفیه:1 کیلومتر

فاصله هتل تا پل گالاتا:500 متر

هتل لگاسی اوتمان استانبول ترکیه

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 17:23

هتل مینیون آنتالیا

معرفی:هتل مینیون یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا میباشد که معماری بسیار زیبایی دارد.و همانند اسمش کوچک و بامزه میباشد.این هتل 4 ستاره زیبا موقعیتتور آنتالیا زمستان 97 مکانی بسیار خوبی دارد.هتل مینیون در قرن 18 ساخته شده است و با افتخار میتوان گفت که یکی از هتل های 644 عمارت های واقع در کالیچی میباشد. طراحی داخلی و خارجی این بنای ترکی با توجه به رعایت سبک معماری در خانه های ترکی این منطقه از شهر آنتالیا یعنی کالیچی بازسازی شده است و کف های موزايکی اش به دست هنرمندان و طراحان خصوصی ساخته شده است. بوی خوش چوب درخت سرو درجه يک که در ساختن سقفها به کار رفته است از ديگر محسنات هتل مينيون به حساب می آید.این هتل کلا دارای 6 اتاق با تور آنتالیا اسفند 97اسم های لايليک (گل ياس بنفش)، هايسنت (گل سنبل)، توليپ (گل شقايق)، اورکيد (گل ارکيده)، رُز (گل رز)، ياسمين (گل ياس) و يک سوئيت به نام مگنوليا که تراسی با چشم انداز دريا و کوه است میباشد.تمام اتاق ها امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران و گردشگران تور آنتالیا بتوانند استفاده کنند.مسافرانی که عاشقتور آنتالیا نوروز 98 طبیعیت هستند میتوانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.فاصله هتل با جاذبه های توریستی آنتالیا نیز اندک میباشد.

هتل مینیون آنتالیا

امکانات هتل:استخر رو باز، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، خدمات 24 ساعته ، لابی ، رستوران در فضای باز و بسته ،کافی شاپ و بار ، آلاچیق ، لاندری و خشکشویی، خدمات  کرایه تاکسیتور آنتالیا و اتومبیل ،حمام آفتاب، ترنسفر فرودگاهی، روم سرویس، لابی ،اینترنت، سرویس بهداشتی در لابی ،پارکینگ ،مبلمان در لابی، تلویزیون در لابی، باغ، ساحل  خصوصی، کتابخانه

هتل مینیون آنتالیا

امکانات اتاق:روم سرویس، سیستم تهویه، حمام،تور آنتالیا اسفند 97 حوله، صندوق امانات، کمد لباس، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال، اینترنت، لوازم بهداشتی، کمد لباس، آباژور، دراور،  رخت آویز، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، سشوار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل مینیون آنتالیا

رستوران هتل:هتل مینیون دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و غذا های ترکیتور آنتالیا نوروز 98 و بین المللی را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.تمام غذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.

هتل مینیون آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تور لحظه آخری آنتالیاتا بندر آنتالیا:400 متر

فاصله هتل تا دروازه هادرین:500 متر

فاصله هتل تا دريا:300 متر

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتاليا:600 متر

فاصله هتل تا بروکن مینارت:150 متر

هتل مینیون آنتالیا

 


هتل لارا دینک آنتالیا

معرفی:هتل دینک یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا میباشدتور کیش هتل شایگان نوروز 98 که در منطقه لارا واقع شده است.سرویس دهی این هتل به صورت ALL میباشد.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل با عث شده است تا با مکان های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی داشته باشد و تور کیش نوروز 98دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.اتاق های هتل استاندارد هستند و دارای امکانات خوبی میباشند تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های هتل دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی  از مسافران تور آنتالیا تور کیش نوروز 98میباشند.با انتخاب این هتل 4 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.

هتل لارا دینک آنتالیا

امکانات هتل:شاتل فرودگاهی ، ساحل شنیقیمت تور کیش نوروز 98 اختصاصی، تراس، باغ،‌استخر روباز،‌ استخر کودکان، زمین تنیس،‌ پارک آبی،‌ قایق سواری، موج سواری، زمین گلف،‌ تنیس روی  میز، کتابخانه ، دارت، دوچرخه سواری، کارکنان سرگرمی، اسنک بار، کافی شاپ، صندوق امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس، اجاره ماشین ، کارکنان  مسلط به زبان انگلیسی، ترکی، روسی. آلمانی

امکانات اتاق:تلویزیون‌های تخت، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، تور کیش هتل ترنج نوروز 98خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، ماهواره، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل تور کیش هتل شایان نوروز 98الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش

هتل لارا دینک آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی،تور کیش هتل مارینا نوروز 98 سنتی و بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:23 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:11 کیلومتر

هتل لارا دینک آنتالیا

 


هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره رکسوس بلدیبی آنتالیاتور شیراز نوروز 98 یکی از هتل های خوب آنتالیا میباشد و با موقعیت جغرافیایی خوبی دکه دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانندهتل مشهد نوروز 98 براحتی استفاده  کنند.هتل رکسوس با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده تور مشهد هتل درویشی نوروز 98خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.هتل رکسوس بلدیبی در سال 2015 با مساحتی در حدود  45.000 متر مربع و در 6 طبقه احداث گردیده است.سرویس دهی هتل به صورت UALL میباشد.

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودکبلیط مشهد نوروز 98، اسنک بار، تهویه  مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی،‌ اسنک بار ساحلی

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

امکانات هتل:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های تور کوش آداسی نوروز 98ترکی، سنتی و بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:30 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:43 کیلومتر

 


هتل کلاب سرا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره کلاب سرا از هتلتور ارمنستان نوروز 98 های آنتالیا میباشد که در سال 1986 در زمینی به مساحت 40000متر مربع ساخته شده است و در سال 2007 بازسازی شده است.این هتل در نزدیکی منطقه لارا واقع شده است.این هتل لوکس دارای 540 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند تور چین نوروز 98براحتی استفاده کنند.سرویس دهی  هتل به صورت UALL میباشد.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و آموزش دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور آنتالیا میباشد.این هتل 5 ستاره  بهترین و فوق العاده ترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران تور آنتالیا میباشد.

هتل کلاب سرا آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهیتور هند نوروز 98، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، اسنک بار، تهویه  مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی،‌ اسنک بار ساحلی، بولینگ، خدمات پزشکی، سلاریومآب درمانی، اتاق برف، چتر آفتابی

هتل کلاب سرا آنتالیا

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل کلاب سرا آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران از بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین الملی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان  کنند.تمام غذا ها با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.

هتل کلاب سرا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:21 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:11 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل:200 متر


هتل سلین آنتالیا

معرفی:هتل سلین از هتل های 5 ستاره آنتالیا تور آنتالیا نوروز 98میباشد.این هتل 5 ستاره موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.هتل 5 ستاره سلین اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرایی و خدمت رسانی میکنند.هتل سلین بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.سرویس دهی هتل به صورت UALL میباشد.

هتل سلین آنتالیا

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، ماشین تور دبی نوروز 98اجاره کردن، گاوصندوق، سالن آرایش و زیبایی، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی مشترک، مینی مارکت در محل، رستوران، بار، اسنک بار، استخر سرپوشیده، حمام، ماساژ ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، سرگرمی های شبانه، ساحلی، کلوپ شبانه / دی جی، اجاره ی دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، دارت، اتاق بازی، بیلیارد، زمین تنیس، باشگاه کودکان و نوجوانان، تجهیزات تفریح و سرگرمی، پارک آبی، تجهیزات ورزش های آبی، منطقه ساحلی خصوصی، غواصی،‌ بازی بولینگ، قایقرانی، موج سواری، کارائوکه، مینی گلف، تراس، باغ، تراس رو به آفتاب، استخر رو باز، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان 

هتل سلین آنتالیا

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتیتور دبی نوروز 98، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور

هتل سلین آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های محلی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران هتل با بهترین مواد غذایی آماده و پختهتور دبی نوروز 98 میشود.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دریای مدیترانه:200 متر

فاصله هتل تا میگروس:8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:60 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر ساید:8 کیلومتر

هتل سلین آنتالیا

 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 17:04

هتل صادقیه توس مشهد

معرفی:هتل آپارتمان صادقیه توس از هتلتور مشهد هتل درویشی اسفند 97 آپارتمان های مشهد میباشد که در سال 1388 تاسیس شده است و در سال 1393 جهت ارتقاع بازسازی شده است.این هتل آپارتمان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد تا مسافران و زائران تور مشهد براحتی به حرم ثامن الحجج دسترسی داشته باشند و همچنین با مراکز خرید و جاذبه های توریستی این شهر زیارتی فاصله اندکی دارد.این هتل آپارتمان 7 طبقه دارای 30 واحد اقامتی با امکانات تور مشهد هتل درویشی زمستان 97میباشد تا زائران تور مشهد براحتی استفاده کنند.تمام پرسنل های این هتل آموزش دیده هستند و آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد را به طور 24 ساعته دارند.این هتل امکانات بسیار تور مشهد هتل درویشی نوروز 98خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است تا در طول اقامت در این مجتمع بتوانند براحتی استفاده کنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل صادقیه توس مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، جکوزی، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، ماساژ، آشپزخانه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابیتور مشهد، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل صادقیه توس مشهد

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپاییتور مشهد نوروز 98، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل صادقیه توس مشهد

رستوران هتل:هتل صادقیه دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و غذا های ایرانیتور مشهد اسفند 97 را برای مسافران تور مشهد آماده و سرو میکند.تمام غذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.ظرفیت رستوران 100 نفره میباشد.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاهتور لحظه آخری مشهد بین المللی:9 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:3 کیلومتر

فاصله هتل تا ترمینال:6 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:21 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:37 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت:9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:2 کیلومتر


هتل مرمر مشهد

معرفی : هتل دو ستاره مرمر مشهد در مجاورت حرم مطهر امام هشتم در سال 1394 افتتاح شد. هرکدام از قسمت های هتل اعم از اتاق ها ، رستوران و ... با رعایت استور کیش هتل شایگان نوروز 98تانداردهای جهانی هتل داری ساخته شده است و رضایت و راحتی شما مسافران تور مشهد در اولویت قرار داشته است. ساختمان هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 27 واحد اقامتی است. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد و یا BB وجود دارد. 

هتل مرمر مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل مرمر از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت هستند تور کیش نوروز 98که امکانات مینی بار، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، اینترنت بی سیم(200 مگابایت اول رایگان)، حمام و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هفت سال نیم بها محاسبه می شود.

امکانات هتل : لابی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی،‌ پارکینگ اختصاصی، خدمات بیدار باش، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

هتل مرمر مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه منفی دو قرارتور کیش نوروز 98 گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا ۸ و بعد از چهارراه سوم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ورودی باب الرضا حرم مطهر تنها 800 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 5 کیلومتر است. فاصله هتل تا پارک کوهسنگی نیز 8 کیلومتر است.

هتل مرمر مشهد

پیشنهاد ما : هتل مرمر جزو معدود هتل های نوساز نزدیک حرم قیمت تور کیش نوروز 98محسوب می شود که قیمت مناسبی نیز دارد. این هتل اقامت آرام و دل چسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.


هتل نور مشهد

معرفی : هتل نور یکی از هتل هایتور کیش هتل ترنج نوروز 98سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1386 در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم افتتاح شد. این هتل در سال 1390 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور مشهد بازسازی شد. در این هتل 87 واحد اقامتی وجود دارند که می توانید آن ها را به صورت BB یا فولبرد رزرو نمایید.

هتل نور مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند تور کیش هتل شایان نوروز 98که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع،‌ کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی،‌ تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، پارکینگ،‌تشریفات ویژه ، روم سرویس، لاندری

هتل نور مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار تور کیش هتل مارینا نوروز 98گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. کافی شاپ این هتل نیز در لابی قرار گرفته است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس به سمت خیابان خسروی نو قرار گرفته است و ورودی باب الجواد حرم مطهر امام هشتم در نزدیکی آن قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد 3 کیلومتر است. 

هتل نور مشهد

پیشنهاد ما : اگر در میان هتل های نزدیک حرم جست و جو می کنیدتور شیراز نوروز 98 هتل نور می تواند یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما باشد که علاوه به نزدیکی به حرم ، دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط شهر نیز دارد.


هتل جهان مشهد

معرفی:این هتل 3 ستاره در نزدیکی هتل مشهد نوروز 98حرم مطهر رضوی قرار دارد که در سال 1395 افتتاح شده است.پرسنل و کارکنان این هتل شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد.ساختمان این هتل بسیار زیبا و مجلل میباشد.امکانات خوب این هتل اقامت را برای مسافران تور مشهد راحت کرده استتور مشهد هتل درویشی نوروز 98.این هتل 3 ستاره با 7 طبقه دارای 101 میباشد.اتاق های این هتل بسیار زیبا و دکوراسیون زیبا دارند.

امکانات هتل:آسانسور،کافی شاپ،صندوق امانات،روم سرویس،نمازخانه،لاندری،پارکینگ،لابی،اینترنت،تاکسی سرویس،نزدیک به مراکز زیارتی،فروشگاه

امکانات اتاق:حمام اختصاصی،صبحانه،تلویزیون،توالتبلیط مشهد نوروز 98 فرنگی،مبلمان،صبحانه،یخچال 

موقعیت جغرافیایی:مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 10

پیشنهاد ما:اگر به دنبال هتلی با قیمت خوب و با کیفیت عالیتور دبی نوروز 98 میگردید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.


هتل آزادی مشهد

معرفی:هتل 4 ستاره آزادی یکی از هتل هایتور کوش آداسی نوروز 98 خوب مشهد میباشد و با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور مشهد راحت  کرده است.هتل آزادی دارای اتاق های استاندارد و شیک میباشد و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور مشهد بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانهتور ارمنستان نوروز 98 روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.هتل آزادی بهترین امکانات را در اختیار مسافران و زائران تور مشهد قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این  هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آزادی مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، بازی ویدئویی، آرایشگاه، خدمات  باربری، پذیرش ۲۴  ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باشتور چین نوروز 98، شبکه پخش  فیلم، تلفن در  لابی، پارکینگ، خودپرداز، خدماتتور دبی نوروز 98 بلیط، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در  لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، IPTV، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ  وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنتتور هند نوروز 98 در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع  قفل درب اتاق، سرویس  بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق 

هتل آزادی مشهد

رستوران هتل:هتل آزادی دارای رستورانی با فضای آرام تور آنتالیا نوروز 98و تمیز میباشد.رستوران هتل بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور مشهد آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:30 دقیقه

فاصله هتلتور دبی نوروز 98 تا راه آهن:5 دقیقه

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما:6 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون:1 کیلومتر

فاصله هتل تا  گنبد خشتی:1 کیلومتر

فاصله هتل تا هارونیه:29 کیلومتر

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 16:47

هتل جندر آنتالیا

معرفی:هتل جندر یکی از هتلتور آنتالیا اسفند 97 های 4 ستاره آنتالیا میباشد.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل بسیار خوب است و دسترسی به جاذبه های گردشگری و توریستی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.این هتل دارای 156 اتاق با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران و گردشگران تور آنتالیا بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل جندرتور آنتالیا زمستان 97 به سليقه شما طراحی شده است و تمام جزئيات به منظور ارائه تعطيلاتی شاد و آرام در نظر گرفته شده است.بنابراین با اقامت در این هتل می توان هم از آب مدیترانه و آفتاب لذت برد و هم به دیدنی‌های آنتالیا دسترسی راحتی داشت. هتل جندر روی صخره ساخته شده است.با اقامت در این مجتمع 4 ستاره میتوانند لحظاتتور آنتالیا نوروز 98 خوبی را سپری کنید و یک سفر خوب و به یادماندنی را تجربه کنید.سرویس دهی این هتل به ALL میباشد.

هتل جندر آنتالیا

امکانات هتل:خدمات 24 ساعته در اتاق ، استخر روباز ، جکوزیتور آنتالیا ، سونا ، تهويه مطبوع ، لباس‌شويي ، خشکشويي، رستوران ، کافی شاپ ، بوفه ، بار، سالن بدنسازی ، فیتنس ، بیلیارد ، تالارهاي چند منظوره، برق اضطراري ، سالن فيزيوتراپي ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، فروشگاه ، سرویس حمل و نقل رایگان ، اینترنت رایگاتور آنتالیا اسفند 97ن در لابی ، خدمات پزشکی ، ترانسفر فرودگاهی، غرفه ،تور آنتالیا نوروز 98 آسانسور ، پارکينگ ، پرستار بچه ، فضای سرسبز و باغ، ماهواره ، تلویزیون ، صرافی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات کپی و ارسال فکس، محیط سیگار ممنوع ، آرايشگاه ، صندوق امانات، کارکنان مسلط به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی 

هتل جندر آنتالیا

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، آینه، گهواره یا تخت تور کیش هتل شایگان نوروز 98نوزاد رایگان، وسایل بهداشتی، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، سیستم اعلام حریق ، صندوق امانات، دمپایی، بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور، حمام با وان و سشوار، رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل جندر آنتالیا

رستوران هتل:هتل جندر دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و بهترین غذاهای مشهور ترکی، غذاهای بین المللی را که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا سرو میکند.

هتل جندر آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مناره شکشته:1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعتتور کیش نوروز 98 آنتالیا:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید مارک آنتالیا:2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک پروانه آنتالیا:12.7 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:3 کیلومتر

فاضله هتل تا ایستگاه اتوبوس:80 متر


هتل کاکتوس آنتالیا

معرفی:هتل کاکتوس از هتل تور کیش نوروز 98های خوب آنتالیا میباشد.موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا راحت و آسان کرده است.سرویس دهی هتل به صورت ALL میباشد.اتاق های هتل استاندارد هستند و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز تور آنتالیا در طول قیمت تور کیش نوروز 98اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 4 ستاره با کادری مجربتور کیش هتل ترنج نوروز 98و آموزش دیده هر روزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی از مسافران تور آنتالیا میباشد.با اقامت در این هتل میتوانید یک سفر خوبی را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.

هتل کاکتوس آنتالبا

امکانات هتل:اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، انبار بار و چمدان، بار، باغ، بالکن، پذیرش شبانه روزی، پذیرش و تحویل سریع، تهویه، روزنامه، گاوصندوق، گرمایش، اتو کشی، ترانسفر فرودگاه، خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات تورها، خشکشویی، سرویس ایاب و ذهاب، صرافی، فکس و کپی، لباسشویی،تور کیش هتل شایان نوروز 98 ایوان مخصوص حمام آفتاب، کرایه اتومبیل، اتاق  های خانوادگی، سوئیت مخصوص تازه عروس، استخر سرباز

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، آینه، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، وسایل بهداشتی، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، سیستم اعلام حریق ، صندوق امانات، دمپایی، بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور، حمام با وان و سشوار، رخت  آویز، آباژور، امکانتور کیش هتل مارینا نوروز 98 شارژ وسایل الکترونیکی

هتل کاکتوس آنتالبا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی آماده و سرو شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:49 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:50 کیلومتر

فاصله هتل تا دریا:0.5 کیلومتر


هتل الگانس ایست آنتالبا

معرفی:هتل الگانس یکی از هتل های 4 ستاره  آنتالیا میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا  راحتتور شیراز نوروز 98 کرده است.این هتل دارای 25 اتاق با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران عزیز تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل لوکس با کادری مجرب و دوره  دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.طراحی داخلیهتل مشهد نوروز 98 این هتل سنتی و تاریخی است و با مبلمان لوکس تزئین شده است.هتل الگانس بهترین امکانات و خدمات رفاهی را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.

هتل الگانس ایست آنتالبا

امکانات هتل:اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای تور مشهد هتل درویشی نوروز 98ضد صدا، انبار بار و چمدان، بار، باغ، بالکن، پذیرش شبانه روزی، پذیرش و تحویل سریع، تهویه، روزنامه، گاوصندوق،  گرمایش، اتو کشی، ترانسفر فرودگاه، خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات تورها، خشکشویی، سرویس ایاب و ذهاب، صرافی، فکس و کپی، لباسشویی، کرایه اتومبیل، اتاق  های خانوادگی، سوئیت مخصوص تازه عروس، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب

هتل الگانس ایست آنتالبا

امکانات هتل:میز لوازم آرایش، آینه، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، وسایل بهداشتی، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق   امانات، دمپایی، بالکنبلیط مشهد نوروز 98، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور، حمام با وان و سشوار، رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق 

هتل الگانس ایست آنتالبا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران تور کوش آداسی نوروز 98هتل از غذا های ترکی،سنتی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند.

هتل الگانس ایست آنتالبا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:14 کیلومتر

فاصله هتل تا دریا:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تاساحل عمومی مرملی:10 دقیقه

فاصله هتل تا ساحل کونیالتی:15 کیلومتر

فاصله هتل تا فست فود مک دانلد:100 متر


هتل کیو اسپا آنتالیا

معرفی:هتل کیو اسپا جز هتل های 4 ستارهتور ارمنستان نوروز 98 آنتالیا میباشد که در موقعیت جغرافیایی عالی قرار دارد و با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.اتاق های این لوکس هستند و  بهترین امکانات رفاهی را دارا هستند که مسافرین عزیز تور آنتالیا میتوانید در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل توانسته به خوبی فضای خصوصی لوکسی را برای  مسافرین عزیز تور آنتالیا فراهم آورده است.کارکنان خوش برخورد این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه تور چین نوروز 98روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور  انتالیا میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 5 ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:اسپا، لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، نگهبان ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی  شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، اتاق های ضد صدا ، کلوپ شبانه تور هند نوروز 98، اتاق چمدان ، خدمات  نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی، گشت شهری

امکانات اتاق:روم سرویس ، مینی بار ، میزتحریر، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، صندوق امانات ،حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، صبحانه،  سشوار ، اینترنت در اتاق ، سرویستور آنتالیا نوروز 98 بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش

رستوران هتل:رستوران های این هتل فضای دل نشین دارد و با بهترین غذا های ترکی،سنتی و بین المللی از مسافران تور آنتالیا میباشد.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا موزه ی ساید:7.1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی لند آف لجنذز:30.3 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر عتیقه:7.2 کیلومتر


هتل یالیهان آنتالیا

معرفی:هتل 4 ستاره یالیهان یکی از هتل های تور دبی نوروز 98خوب 4 ستاره آنتالیا میباشد که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد تا در طول اقامتشان استفاده کنند.این هتل دارای پرسنل مجرب میباشد که شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا هستند.هتل یالیهان دارای اتاق های لوکس . استاندارد میباشد که مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران عزیز تور آنتالیا میباشند.موقعیت مکانی این هتل 4 ستاره به گونه ای است که مسافرین عزیز تور آنتالیا میتوانند دسترسی راحتی به جاذبه ها و مراکز خرید داشته باشند.این هتل میتواند تجربه بهترین سفر را برای مسافران تور آنتالیا فراهم کنند.

امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی،پذیرش و تحویل سریع،تهویه،رستوران،گاوصندوق،منطقه بدون سیگار،اتو کشی،فکس وکپی،لباسشویی،لابی،ساحل شنی اختصاصی،حمام ترکی،ماساژ، سونا،باشگاه بدنسازی، لاندریروم سرویس،فروشگاه،تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان

امکانات اتاق:اتاق های این هتل دو تخته و سه تخته هستند که امکاناتتور دبی نوروز 98 یخچال با مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، بالکن و حمام با لوازم بهداشتی را دارا هستند.

رستوران:رستوران هتل غذا های ترکی و بین المللی راتور دبی نوروز 98 برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا کمر مارینا:5 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر عتیقه:3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مون لایت پارک:4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:38 کیلومتر

مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 16:21

کلبه هور کیش

معرفی:کلبه هور یک دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش میباشد و با امکانات رفاهی متعددی که در این منطقه گنجانده شده مورد توجه گردشگران تور کیشتور کیش هتل شایان زمستان 97 قرار گرفته است.بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران عزیز و کیشوندان بسیار مناسب است.آبزیان بسیاری همچون هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیار دیده می شوند و مسافران تور کیش که علاقه ای به ماهیگیری هستندتور کیش هتل شایان اسفند 97 در روز های که آب و هوا خوب باشد میتوانند برای ماهی گیری به این کلبه بیایند و لحظات خوبی را سپری کنند.کلبه هور دارای فضایی زیبا همراه با صدای امواج دریا و سکوتی آرامشتور کیش هتل شایان نوروز 98 بخش به خصوص در شب برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.جذابیت دماغه کلبه هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است. کلبه هور دارای آب شور میباشد که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کندتور کیش نوروز 98.در این منطقه تعدادی آلاچیق نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ میباشد و مسافران تور کیش براحتی این در این مکان در کنار خانواده خود لذت ببرند.همچنین در این مجموعه آبگرمکن خورشیدی کیشتور کیش هتل شایگان نوروز 98 ، انواع اجاق هاى خورشیدى به نمایش گزاشته تا گردشگران عزیز تور کیش از آن بازدید کنند.در نزدیکی این کلبه لنج به گل نشسته وجود دارد که زیبایی این مکان را هزار برابر کرده است.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش


بولینگ مریم کیش

معرفی:مجموعه تفریحی ورزشیتور کیش نوروز 98 بولینگ مریم واقع در بلوار دریا جزیره کیش در سال 1383 افتتاح شد و یکی از بزرگترین سالن بولینگ در ایران است این مجموعه دارای سالن بولینگ،بیلیارد،بدن سازی، دنیای بازی، سونا،کافی نت،رستوران و کافی شاپ می باشد.این مجموه دارای چشم انداز زیبا میباشد.سالن بدنسازي آقايان و بانوان از ديگر قسمتهاي اين مجموعه مي باشد که با داشتن وسايل پيشرفته بدنسازي يکي از کاملترين سالنهاي ورزشيتور کیش نوروز 98 است.در کنار سالن بولينگ، سالن بزرگ دنياي بازي طراحي شده استقیمت تور کیش نوروز 98 که داراي دستگاههاي کامپيوتري براي بازيهاي کودکان و حتي بزرگ سالان است.دنيايي شاد و بي نظير از بازيهاي متنوع و هيجان انگيز.رستورانتور کیش هتل ترنج نوروز 98 و کافي شاپ اين مجموعه واقع در طبقه فوقاني با چشم اندازي زيبا و دل انگيز پذيراي گردشگران تور کیش میباشد تا کیشوندان و گردشگران در طول گرسنگی بتوانند به رستوران رفته و از غذا هایتور کیش هتل شایان نوروز 98 لذیذ نوش جان کنند. این مجموعه با 16 خط دیجیتالی مطابق با استاندارها و تجهیزات حرفه‌ای و بین‌المللی با نورپردازی سیستم Black Light میزبان مسافرانی است که این مجموعه را در سفر به کیش برای تفریحات خود انتخاب کرده‌اند.در نزدیکی این مجموعه ساحل بوفه‌هایی به چشم می‌خورد که با موسیقی‌های دلنواز و دل‌پذیر خود روحتان را می‌نوازد و لحظات شیرینی را در خاطر مسافران تور کیشثبتتور کیش هتل مارینا نوروز 98 می‌نماید.در قسمت بیلیارد میز بازی های اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این سالن ها موجود است. در این سالن جمعا 16 میز شامل 5 عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و 10 میز ایت بال است. تور شیراز نوروز 98علت زیاد بودن میزهای ایت بال این است که ایت بال از محبوب ترین بازی های بیلیارد به شمار می رود.

بولینگ مریم کیش

ساعت کاری:بولینگ مریم از ساعت 11 صبحهتل مشهد نوروز 98 تا 2 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

بولینگ مریم کیش

موقعیت مکانی:کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم

بولینگ مریم کیش

 


درخت سبز کیش

معرفی:درخت سبز، كهنسال‌ترین تور مشهد هتل درویشی نوروز 98درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و  چیزی بین 500 تا 600 سال عمر دارد، درختان انجير معابد، در ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت با چندين ساقه به هم پیچیده و پیوسته در داخل زمین بوجود می آید.شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است كه در اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم معتقدند  كه این بلیط مشهد نوروز 98درخت انرژی های خوبی دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان تور کوش آداسی نوروز 98نخ ها و پارچه‌هایی به شاخه‌های آن می‌بندند و همچنین مسافران تور کیش نیز با توجه به اعتقادات کیشوندان عزیز در طول سفر به بازدید این درخت میروند.مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش ایجاد شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزشتور ارمنستان نوروز 98 با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. تور چین نوروز 98در اين مجموعه برای آسایش و راحتی شما گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز واقع شده است.آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، به همین دلیل اين منطقه از سرسبزي ویژه ای برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث گردیده است و امروزه یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش میباشد که گردشگرانتور هند نوروز 98 تور کیش به دیدن این جاذبه میروند و لحظات خوبی را در آنجا سپری میکنند.

درخت سبز کیش


کشتی داما کیش

معرفی:کشتی داما یک کشتی باربری میباشد که در 33 متری آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد.این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد و هیچکس متوجهتور آنتالیا نوروز 98 علت آن نشد و برای همیشه در آنجا باقی ماند.با اینکه مدت زمان زیادی از غرق آن نگذشته است و تبدیل به یک سایت غواصی شده است.در تحقیقاتی که انجام شده مشخص شد که در مدارک موجود برای این کشتی 10 سال جوانتر معرفی شده است و این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار موجود در آن سینک آشپزخانه، سرامیک و تخته‌ توسط شرکت‌های بیمه بود.غواصان میتوانندتور دبی نوروز 98 برای ورود به کشتی از طریق پنجره کابین فرماندهی و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن به آشپزخانه و خوابگاه هدایت می‌نماید پروانه کشتی نیز که مکان مناسبی جهتتور دبی نوروز 98 عکاسی به شمار می‌رود در عمق ۳۰ متری قرار دارد از آبزیان این منطقه می‌توان خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو و نیز اژدرماهیان را نام برد بروند.مسافران تور کیش اگر به غواصی و ماجراجویی علاقه دارند میتوانند به دریای خلیج فارس بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.برای غواصی نیاز به مهارت خاصی نیست اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی می باشد.

کشتی داما کیش


آکواریوم کیش

معرفی:آکواریوم کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره است. این آکواریوم به کسانی که از غواصی می‌ترسند یا امکان دیدن ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را در زیر آب ندارند، این فرصت را می‌دهد که به راحتی و از پشت شیشه‌های آکواریوم ماهی‌های زیبا، رنگارنگ و کمیاب خلیج فارس را در آب‌های شفاف و زلال ببینند.آکواریوم مجموعه ای کم نظیر از ماهیان آب شور و شیرین ،خزندگان و پرندگان نایاب ایران و جهان،پستانداران کوچک و حیوانات تاکسیدرمی شده در مجاورت ساحل شمال شرقی جزیره کیش وجود دارد که به مجموعه شگفتی های جهان آفرینش تور دبی نوروز 98یا آکواریوم معروف است.علاوه‌بر انواع مختلف ماهی‌، از انواع خزندگان ایران و جهان مانند انواع مار و تمساح، پرندگان کمیاب و انواع پستانداران در این مجموعه نگه‌داری می‌شود و تور کیش نوروز 98امکان بازدید از آن‌ها برای مسافران تور کیش وجودتور لحظه آخری کیش دارد تا بتوانند براحتی از پشت آکواریوم از دیدن جانوران آبزی لذت ببرند.این مجموعه بی شک یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های این جزیره تاریخی میباشد.هر ساله تعداد بازدید کنندگان این آکواریوم بیشتر و بیشتر میشود.یکی از جذاب ترین قسمت های این آکواریوم، لاک پشت هایی است که از پشت شیشه آکواریوم به شما نگاه میکنند.مسافران تور کیش در طول اقامت در این جزیره زیبا میتوانید لحظات خوبیتور کیش اسفند 97 را سپری کنید و سفر خود را به فراموش نشدنی ترین سفر تبدیل کنید.

آکواریوم کیش

موقعیت مکانی آکواریوم:هرمزگان، جزیره کیشتور کیش، خیابان فردوسی ، جنب پارک آهوان، ساختمان كانون هنر

آکواریوم کیش

 
مشهد 93...
ما را در سایت مشهد 93 دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,بهترین دیدنی های کیش, نویسنده : ادمین mashhad-93 بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:52